Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

dat dacht ik ook.
Tyrza schreef:Mijn paarden krijgen elke dag 4 tot 6 plakken stro erbij, lopen er heel de dag aan te knabbelen, los van het hooi. NOOIT wat gemerkt dat het slecht kon zijn....
het is alleen maar goed dat hij knabbelt. De darmen van een paard zijn erop gebouwd om heel de dag kleine beetjes te verteren.
Als een paard zijn hele stal leeg vreet is het een ander verhaal. Maar ik denk niet dat dit opgaat voor de TS.

De manege eigenaar zegt ook al van waar al het stro enzo blijft..knolliepower schreef:Volgens mij is stro eten niet echt slecht hoot, want toen een pony hier hoefbevangen was raadde de DA nauwjuist aan om haar inplaats van hooi stro te geven...
Hier eten ze ook allemaal stro, nooit echt problemen mee gehad...
ze eet zowat de hele stal leeg als ze haar hooi op heeft ..
l0ve_y0u schreef:knolliepower schreef:Volgens mij is stro eten niet echt slecht hoot, want toen een pony hier hoefbevangen was raadde de DA nauwjuist aan om haar inplaats van hooi stro te geven...
Hier eten ze ook allemaal stro, nooit echt problemen mee gehad...
En ik hoor weer van andere mensen dat ze er erge koliek van kunnen krijgen als ze het eten.. en bij mijn pony is het gewoon echt ergze eet zowat de hele stal leeg als ze haar hooi op heeft ..