Kniewrongen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Welshcob

Kniewrongen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 20:04

Hey,
Ik heb onlangs een pannekoekenzadeltje gekocht (zonder kniewrongen dus). Ik ga het naar de zadelmaker brengen want het zadeltje heeft aan elke kant maar 1 singelstoot, maar nu vraag ik me af als ik er ook geen kniewrongen op zou laten zetten. Ik vraag me af als dit belangrijk is voor je houding (beenligging), ik wil namelijk niet mijn houding verpesten! Ook wil ik met het zadel springen, is het dan niet veiliger dat ik er kniewrongen op zou laten zetten?
Alvast bedankt

Barvrouwke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:07

ik reed altijd op een pannekoekzadeltje en miste die steun niet, volgensmij heb het zelfs goed gedaan voor mijn zit. Ik sprong er ook welleens mee, maar daar weet ik niet veel meer van. Dit was op de manege.

Welshcob

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 20:26

Barvrouwke schreef:
ik reed altijd op een pannekoekzadeltje en miste die steun niet, volgensmij heb het zelfs goed gedaan voor mijn zit. Ik sprong er ook welleens mee, maar daar weet ik niet veel meer van. Dit was op de manege.

Bedankt! Ik heb een beetje bang dat als ik er geen kniewrongen op laat zetten, dat ik in de stoelzit ga zitten, omdat het nogal lijkt op zonder zadel rijden...