Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

hij is namelijk 4 jaar oud en dat kan je er absoluut niet aan zien. en dat terwijl hij niet geweldig onderhouden was. ik heb hem nu helemaal in de hamanol gehad en hij is weer als nieuw 
) Ik vind beide zadels goed rijden, de 1 door de vrij grote kniewrongen de ander omdat het zitgedeelte iets minder spits is.

janinetjjj schreef:Juventus en Maestro heb ik op gereden.
Beide super zadels. Al zit de Maestro net iets lekkerder ( is ook duurder )
Knavia schreef:Let wel op: niet alle paardenruggen zijn geschikt voor een Stübben!!!!! Ook niet als er van alles aangepast wordt. Of je moet hem écht op maat laten maken, maar dan wordt het errug prijzig.
Ik zweer overigens wel bij Stübbens!
Ik heb ook bij de zadelmaker op de Stübben Maestoso 2005 gezeten, maar die vond ik veel te breed tussen mijn benen
en zat voor mij dus daarom niet fijn

germie schreef:Knavia schreef:Let wel op: niet alle paardenruggen zijn geschikt voor een Stübben!!!!! Ook niet als er van alles aangepast wordt. Of je moet hem écht op maat laten maken, maar dan wordt het errug prijzig.
Ik denk dat Mistral94 en ik een prima zadelmaker hebben hoor die echt een Stubben wel passend krijgt.

Knavia schreef:Let wel op: niet alle paardenruggen zijn geschikt voor een Stübben!!!!! Ook niet als er van alles aangepast wordt. Of je moet hem écht op maat laten maken, maar dan wordt het errug prijzig.