Welke spoor gebruiken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Adiance

Welke spoor gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 18:46

Ik heb een pony die altijd heel erg aan het been is en ook goed voorwaarts. Toch zit ik erover te denken om sporen te nemen omdat ik de laatste tijd bij het dressuur rijden merk dat mijn beenhulpen niet meer helemaal doorkomen.
Veder zit ik er ook over te denken omdat ze bang is voor de zweep en deze dus niet kan gebruiken als hulptikje bij oefeningen.

Is het verstandig om sporen te kopen en zo ja welke? Nog één vraagje, kunnen ze ook om je thermolaarzen en gewone laarzen?

Alsvast bedankt,

_Dunja_

Re: Welke spoor gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:15

dubbel post (temt )

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:19

Ik zou eigenlijk geen sporen kopen...je zegt namelijk zelf al dat je paard goed aan het been en voorwaarts is...maar wat je wel moet doen....misschien wat vaker overgangen rijden en figuren en dan sturen met je benen en zo min mogelijk met je handen. Helpt het allemaal niet koop dan het kleinste spoorte wat er bestaat. Een stomp knopspoortje...ben ik ook mee begonnen.... Maar als het niet hoeft....niet doen...

Succes!

Oh, en als het goed is passen ze om elke laars..je kan ze namelijk een beetje 'uit elkaar trekken'....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:36