mijn paard eet soms bijna zijn hele stal leeg uit verveling. Dus ik dacht ik koop een speeltje. In het begin vond hij het opzich wel leuk. Maar later deed hij er niks mee. Dus ik dacht ik gooi hem in zijn stal inplaats in zijn stal hangen. Naja dat ging ook even goed. Maar nu doet hij er niks mee. Hoe kan ik het speeltje aantrekkelijker maken ? Het is een Jolly bal'
Ik heb ook een likit houder. Maar de likit eet hij bijna binnen 1 dag op en tja om elke dag een nieuwe te geven is veel geld en volgens mij ook niet al te goed voor zijn tanden. Meestal doe ik dan zo hymilaya steen er in. En daar doet hij wat langer meer. Maar dan als nog eet hij soms bijna zijn stal leeg.
Dus mijn vraag is hoe kan ik dat speeltje wat aantrekkelijker maken voor hem?
nu het winter is staat hij vaker binnen. hij komt meestal een uur naar buiten en daarnaast nog een uur rijden. Meestal ga ik ook nog met hem wandelen op erf
hij krijgt ook kuil weet niet presies hoe veel. 3x per dag bix.en 1x per dag meusli 2 apples en een halfve zak wortels (zak wortels uit de gewone winkel) De meusli krijgt hij alleen als hij gereden heeft en dat is zeker bijna 6x per week
En daarnaast om de dag een plak stro (meestal meer omdat het een viezerik is)
Maar in de zomer heeft hij er ook soms last van
en dan staat hij van 9/00-14.00 buiten soms langer omdat het pension paard is. Maar we hebben nu meer weide gekrgen dus ik weet niet hoe het dit jaar in de zomer gaat gebeuren