eet echt alles, van snoep tot frietje mayo. van chinees tot frikadel. het is echt gewoon een cannibaal, niet normaal. heb je een ijsje, moet je op passen, dat zij hem niet zo op heeft, ze heeft zo je calipo ijsje gejat
ze is niet te dik ofzo, maar ze lust gewoon alles.. ze eet broodjes vlees, hamburgers, hondekoekjes gaan haar iets te ver, konijnenvoer heeft ze een keertje te pakken gehad
ze heeft een keer een mars gejat, ze eet resten van het eten... dus gekookte aardappel, aardappel puree, maccaronie spaggetie chinees pizza echt alles, die muts drinkt zelf uit een beker.. en ze kan ook uit een flesje drinken.. ze eet trouwens ook lolly's.. bijt ze netjes van het stokje af..
nou vroeg ik mij af, of hier meerdere bokkers zijn die een pony hebben of kennen die ook zulke ongewone dingen eet. noem iets op en mijn pony lust het. ik weet niet van wie ze dat geleerd heeft, maar ze at alles al toen we haar kochten en toen was ze 3..

Ze mogen dat uiteraard niet hebben van mij maar als ze de kans krijgen dan zullen ze het niet laten