ik heb een pony van 9 jaar rijd al m1 wedstrijden.
we hebben een twee paards trailer.
vanaf het begin dat we met de trailer weg moesten en hij er in stond.
hij loopt super braaf de trailer in.. niets aan de hand, maar ja als we gaan rijden is het allemaal heel erg eng.
hij stond eerst aan de linkerkant(wat normaal geloof ik zo hoord) maar bij elke bocht rotonde of wat dan ook ging het fout.
hij ging stampen en stond helemaal niet rustig meer.
.waarom???? de vraag.. toen maar naar de andere kant verhuisd.
dat ging een hele tijd super goed
.totdat een paar maanden geleden.. hij begon te stampen te hangen naar de rechterkant naar de buitenkant dus. en zijn voeten onder het schot te zetten en bleef dus niet meer staan.
totdat we gister op concour waren... hij stamt de laatste tijd heel erg maar goed gewoon rustig aan kijken of het beter word.
want het ging toch een tijd daarvoor super goed
... na gister dachten we hem op de terug weg maar aan de andere kant te zetten misschien helpt het wel( je weet maar nooit). Maar we waren nog geen meter weg en het begon al weer nu hing hij naar links en zijn voeten vast onder het schot. Helemaal in paniek... wij snel alles los maken hij de trailer uit.. eerst tegen zijn voet geschopt om hem los te krijgen, hij viel de klep af.. en stond gewoon weer.. geen schrammetje..
.even gestapt en aan de andere kant maar weer gezet.. heel langszaam weg gereden en langzaam door de bochten.. zo zijn wel toch nog thuis gekomen
.maar waarom zou hij dat doen.. zijn evenwicht is al zo ver dat het daar niet aan kan liggen..
kan iemand mij misshien helpen want ik vind het ook zo sielig voor hem!!
heel erg bedankt..
groetjes ellen