Als iemand verder nog tips voor mij heeft voor mijn kur..zowel muziek als de proef zelf...kom maar op! Het is voor mij de eerste keer dat ik dit ga doen...dus tips zijn van harte welkom
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
(de mijne hadden dat iig wel
)Kaia schreef:Leuk![]()
Je moet goed vantevoren weten wat je wil! Welke onderdelen je wil rijden etc. Daar kan je met de keuze van je muziek rekening mee houden. Namelijk zitten er goed stap-draf-galop stukjes in en een rustig stukje voor de uitgestrekte stap (of is dat pas M2) ed!
De muziek moet je denk ik zelf ergens vandaan halen. Zoek op google naar Ierse,Spaanse muziek en kijk dan ergens op een download site of je het ergens kan downloaden. Misschien hebben je ouders nog wel oude cd's ofzo(de mijne hadden dat iig wel
)
En verder weet ik niet of je handig bent met het compileren van verschillende muziekstukjes. Dus dat je kan knippen en plakken om het zo tot 1 muziekje te maken.
Maar ik deed gewoon 1 nummer zoeken en daar heel de proef op rijden. Het gevaar met verschillende muziekjes is namelijk dat de ritme's en melodieen gewoon niet mooi en leuk bij elkaar passen.
Dus ik zou eerst de muziek zoeken en dan bij dat uitzoeken van de muzkiek gelijk kijken wat je waar wil doen en dan pas de kur echt in elkaar zetten!
Verder vind ik het altijd erg mooi als de proef symetrisch is, maar dat is persoonlijk!
Veel plezier en succes ermee!
) Op dat moment is het inderdaad ook goed te doen om eerst de proef te bedenken en dan pas de muziek
) is dat je het niet te moeilijk maakt. Zo blijft het goed hangen bij jou en bij de jury! Let goed op je onderdelen, doe het de goede kant op
. Klinkt logisch, maar hoe vaak gaat het fout!
Ik heb het toendertijd niet gedaan!
PaysBas schreef:Stuur eens een PM'tje naar Anoukie die zijn experts op dat gebied
getuige de reeds behaalde resultaten.