Wat leuk, er zijn dus nog veel meer appaloosa freaks!! Als ik vragen heb, zal ik jullie wel PB'en. Wel merk ik dat het helemaal niet zo gemakkelijk is om fokkerijen van dit ras te vinden. Ze zijn dus best zeldzaam in Nederland.
Citaat:
Ik weet niet of jij op zoek bent naar een grote appaloosa of een kleine?
Een grote! Het liefst een van 160 cm of groter, ook al weet ik dat die er ook niet zo heel veel zijn. Zelf ben ik 179 cm, dus ik heb wel een groot paardje nodig. Die mini-appaloosa's zijn natuurlijk ook prachtig en heeeeel lief, maar niet voor mij geschikt!!
Citaat:
wij hebben 2 appaloosa's op stal, 2 grote maat. 1 van Sonny af Hojmark en de andere is van Oleander. Ze zijn 6 en 5 jaar.
Wauw, dat zijn écht hele mooie appaloosa's. Ik vind ze beiden prachtig. Zijn ze te koop, dan? Volgens mij niet.....
Citaat:
Wij hebben bij ons op de stal een Appaloosa hengst staan, die nu bijna 3 jaar is. Ik weet alleen dat ´ie Wapiti´s Little Dream (Little) heet. Kan morgen wel even op het bordje op z´n box-deur kijken, wie z´n ouders zijn
Thanxx alvast!! Ben benieuwd, wellicht kan ik wat met de namen van de ouders....
Grtz, Marieke