Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
wat moet hij kosten? 
astridastrid schreef:Maar misschien ook niet, want met een IJslander kun je moeilijker dressuurwedstrijden of springwedstrijden rijden... (Tenminste, dat heb ik bij ons nog nooit gezien, ik behoor zelf tot de 'dressuurtutjes')
....
) dan komt het er vroeger of later heus nog wel eens van dat je voor een IJslander gaat ,
ik zou bij mezelf te raden gaan wat ik nou echt zou willen. Wil je veel vuur, veel voorwaarts en meerdere gangen, dan zit je met een IJslander meestal wel goed. Aan de andere kant, zo'n bomproof Fjord, dat is toch ook niet te versmaden. Ik begijp althans dat je Fjord zeer betrouwbaar is. Het feit dat je met een Fjord tussen IJslandermensen staat maakt het ook niet gemakkelijk dat blijft toch een beetje apart volk, ik weet waar ik over praat, ik liep redelijk de deur plat bij Carla en Toni en ook bij Guy Blom ben ik regelmatig te vinden, bovendien is er binnen de NVVR een behoorlijke groep IJsjes aanwezig.