Biosensor werking?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pilou

Biosensor werking?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 11:45

Wie geloofd erin en hoe werkt het nou precies zo'n ding. Meet hij gewoon energie? Ik snap als er ergens een onsteking zit er meer doorbloeding (warmte) is en dat hij dat oppikt, maar ze meten ook voer, medicijnen en ik zag echt verschil en dat snap ik nou weer niet. Ik bedoel ze meten door een pot heen en toch geeft de biosensor aan of het goed is voor je paard of niet................ vaag of niet ??

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 12:18

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar iemand heeft het een paar keer bij mij gedaan. Alles wat dat ding aangaf klopte, over wat voor type mens ik ben enzo. Ik vond het echt heel interessant.

PB Smurf anders even, die heeft zo'n ding en die kan je er vast meer over vertellen.

pilou

Re: Biosensor werking?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 19:19

ok, bedankt voor de tip. Grappig he, beiden hebben we de ervaring dat het wel klopt, maar toch vind ik het een beetje vreemd hihi

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:40

pb Iris82 anders eens even, zij heeft een blaadje met itleg ervan gekregen van Steffi van der Laarse die toen bij mn paard was geweest
iig is het niets zweverigs maar stond het op dat blaadje erg nuchter&simpel uitgelegd

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 01:00

Elibeest kan je daar ook meer over vertellen.