Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ik vond het eigenlijk zo grappig dat we ze zagen omkeren. Hoezo wij vervelen ons als politie
CCCCorine schreef:Hahahaha, maar is die agent nog de trailer ingegaan om te kijken of de kleur bijvoorbeeld klopte of ook dat niet?
en heb toen heel bijdehand gevraagd wie er nu moest blazen....mijn paard of ik....helaas kon die agent er niet om lachen en werd ik op de bon geslingerd wegens het beledigen van ambtenaar in functie....de rechter kon er wel om lachen trouwens....hij heeft de zaak geseponeerd en de agent in kwestie een de wacht aangezecht
Kris25 schreef:Als ik ooit word aangehouden hoop ik niet dat ie van de trailer af moet, hij is nl heeeeeel erg moeilijk te laden en dat doe je liever net aan de kant van de weg. Nog nooit aangehouden, maar wel netjes gechipt...
Cassebas1991 schreef:dit klinkt misschien heel banketstaaf, ben wel ooit eens aangehouden maar toen werd er niet gevraagd naar mijn paardenpaspoort of entingboekje of wat dan ook....maar voor alcholcontrole, tijdens eenbuitenrit moest ik een stukje door de stad, daar werd ik dus aangehouden door een jonge agent en die wilde hebben dat ik dus even zou blazen.....en ja ik kon het niet latenen heb toen heel bijdehand gevraagd wie er nu moest blazen....mijn paard of ik....helaas kon die agent er niet om lachen en werd ik op de bon geslingerd wegens het beledigen van ambtenaar in functie....de rechter kon er wel om lachen trouwens....hij heeft de zaak geseponeerd en de agent in kwestie een de wacht aangezecht
![]()
![]()
) en wij mochten doorrijden (dikke pick-up met trailer, oudere vrouw aan het stuur) maar onze reisgenoot (blond meisje in "barbiejeep") moest aan de kant. Gewoon algemene controle van papieren en zo. Vragen ze ook naar het paspoort (wat we dus niet bij hadden); oh eh tja, dat is niet handig dames, de volgende keer niet vergeten hoor!
Dealer schreef:Nog nooit helaas.
Heb het hele pak papier bij elkaar:
- kentekenbewijs auto
- kentekenbewijs trailer
- groene kaart
- verzekering trailer
- rijbewijs BE
- paardenpaspoort
en nog nooit naar gevraagd