Iemand ervaring met..?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Smaxie

Iemand ervaring met..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 15:39

Heeft iemand ervaring met aankopen via marktplaats?
En dan met name van E. van Kampenhout?

Ik ben van plan om er een sjabrakje te bestellen, mits een beetje betrouwbaar.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
Inge

Sando

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 08:32

heb wel ervaring met aankopen via marktplaats. Zowel aankoop als verkoop. Is het ver weg? Kun je het niet gaan halen ? Of anders onder rembours laten versturen als je het zelf niet vertrouwd.

Smaxie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 08:38

In Zuid Holland, dus niet 1 2 3 in de buurt.
Ben een beetje wantrouwig geworden naar aanleiding van een aantal berichten die ik de laatste tijd heb gehoord en gelezen...

Fredt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 09:13

Alle mensen die dingen op marktplaats te koop aan bieden kan je natuurlijk niet over een kam scheren. Het gaat over meerdere mensen, dus ik kan wel hele goede ervaringen hebben met kopen via marktplaats, maar misschien heb ik wel juist de goede mensen getroffen. Ik denk dus dat niet heel veel verder komt met dit topic.

Smaxie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 09:16

Het ging er mij meer om of er mensen waren die goede of juiste slechte ervaringen hebben met bepaalde mensen.
Ik heb zojuist via PB een berichtje ontvangen dat het hier om een betrouwbaar persoon gaat, dus ga ik bestellen!!!

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 10:22

Fredt schreef:
Alle mensen die dingen op marktplaats te koop aan bieden kan je natuurlijk niet over een kam scheren. Het gaat over meerdere mensen, dus ik kan wel hele goede ervaringen hebben met kopen via marktplaats, maar misschien heb ik wel juist de goede mensen getroffen. Ik denk dus dat niet heel veel verder komt met dit topic.

Hier ga ik in mee. Je moet voor jezelf beslissen of je de gok wilt wagen of niet.