Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
), maar het zadel was helemaal scheef getrokken! Pas dus op met 2ehands.. AnneBoem schreef:Ik zou het zeker passen voordat je het koopt! Wij hadden een Passier GG 2e hands gekocht en nu bleek het dat de eigenaresse de boom breder had laten maken (zonder dat even te melden), maar het zadel was helemaal scheef getrokken! Pas dus op met 2ehands..
LiSSy schreef:als er niets met het zadel is gebeurt en het is precies hetzelfde zadel zou hij idd moeten passen.
wel kan het zijn dat de kussens zijn ingezakt of zich hebben gevormd naar het vorige paard, maar dat is met vullen te verhelpen...
Nouvel schreef:AnneBoem schreef:Ik zou het zeker passen voordat je het koopt! Wij hadden een Passier GG 2e hands gekocht en nu bleek het dat de eigenaresse de boom breder had laten maken (zonder dat even te melden), maar het zadel was helemaal scheef getrokken! Pas dus op met 2ehands..
Ja, daar waarschuwde mijn fysio ook al voor...
Die zei ook, altijd passen!
Maar soms is het zo ver weg...
En het is een paard van iemand anders, dat al niet makkelijk is...
En de meeste willen het niet opsturen om later weer terug te laten sturen als het niet past...
Dus dan moet ik toch maar goed in de buurt blijven zoeken...
Nouvel schreef:LiSSy schreef:als er niets met het zadel is gebeurt en het is precies hetzelfde zadel zou hij idd moeten passen.
wel kan het zijn dat de kussens zijn ingezakt of zich hebben gevormd naar het vorige paard, maar dat is met vullen te verhelpen...
Ja, dat idee had ik dus ook!
Maar ja, ik ben zelf altijd erg eerlijk over wat er met mijn zadel wel en niet gebeurd is, maar of iedereen dat is...
Als ik bovenstaand stukje dan lees...
LiSSy schreef:
ik zou gewoon vragen of ze hem willen verzenden en als hij niet past dat je hem weer terug kan sturen (op jouw kosten)
of als het een zadel is wat goed in de markt ligt kan je hem doorverkopen mocht hij echt niet passen
tomcat701 schreef:Hey wat voor fysio heb jij?