Pro set pees en kogelbeschermers

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Utan

Pro set pees en kogelbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 09:56

Aangezien mijn huidige peesjes hun beste tijd al lang gehad hebben, ben ik van plan nieuwe te kopen. Nu ben ik een beetje aan het rondkijken op verschillende sites en daar kwam ik de PRO sets tegen. Zijn er mensen die deze hebben en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Zijn deze kogelbeschermers nu beter dan de gewone van bv BR ofzo?
Verder kwam ik, in mijn ogen identiek dezelfde, sets tegen maar dan van een ander merk. Wat, als er al een is, is hier het verschil?
vb:
1) BR, 42,50
Afbeelding

2)HAMPA, 55
Afbeelding

3) LAMICELL: 50
Afbeelding

4) NORTON: 46
Afbeelding

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 09:58

Ik heb ze van BR gehad, en ik vond ze klein vallen. Voor mijn paard te klein. Ik heb ze net verkocht aan iemand met een paard met fijn beenwerk, daarbij passen ze goed. Voor mijn paard was het niks, hoewel hij ook niet echt grof beenwerk heeft.

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:09

Tja, er wordt volgens mij wel iedere week iets "verbeterd" en "vernieuwd" Ik rij al jaren met de gewone peesbeschermers en strijklappen van Eskadron, zonder al die "verbeteringen" en heb nog nooit ergens problemen mee gehad.
Ik denk dat je er verstandig aan doet door de gewone te kopen van BR, dat scheelt ook in je portemonee....

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:16

ik zou idd ook voor die van br gaan want volgens mij zit er behalve de prijs niet zo heel veel verschil in

smurf1988

Re: Pro set pees en kogelbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:20

Ik heb fdie van BR
Ze vallen idd een beetje klein uit, maar mijn paardje heeft fijne beentjes dus dat is geen probleem....
Wat er nou echt zo verbeterd is aan die achter beschermer vat in niet helemaal, maar goed
Ze zijn wel van veel betere kwalilteit dan de standaard BR beschermer, zo zijn de randjes heel goed afgewerkt. Die gingen bij een normale beschermer bij mij altijd rafelen enz, nou dat doen de mijne nog lang niet (heb ze nou al bijna ander half jaar)

Utan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 10:57

Denken jullie dat de andere merken ook klein uit zullen vallen? Het moeten er nl zijn die bij de meeste paarden zullen passen aangezien ik ze voor meerdere paarden ga gebruiken.
Nuja, ik ga hoe dan ook ze toch persoonlijk kopen, welke het ook worden, en dan kan ik ze grondig bekijken

Evikes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 12:55

ik heb ze ook van pro (in het wit) en ben er toch positief over. Het zijn gewoon peesbeschermers zoals andere peesjes vind ik. Ik heb deze genomen omdat dat harde witte ding (weet niet hoe het noemt) van een betere kwaliteit is dan die gewone peesjes van BR. Ik vind dat ze er ook mooier uitzien door die betere kwaliteit van dat harde witte ding en ze zijn makkelijker in onderhoud.
Of die achterste beschermers nu zoveel beter zijn, dat weet ik niet. Ik zie er het nut zo niet van in.
De prijs komt denk ik wel overeen. Ik heb ze gekocht voor 35 euro (normaal 45 euro maar aangezien ik die mens goed ken waar ik ze gekocht heb, heeft hij er 10 euro aan afgedaan). Ik denk dat je voor voor- en achterpeesjes van BR ook zoiets betaald.
Ze vallen idd kleiner uit dan die van BR maar bij mij was dat ook geen probleem aangezien mijn paardje fijne beentjes heeft.
Ik zou voor deze peesjes gaan. Ze zijn van betere kwaliteit dan die van BR.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 12:58

Ik vind die van BR altijd een beetje slapjes, ik heb andere merken gewone peesbeschermers en die zijn veel steviger. Die Lamicells zien er erg goed uit op het plaatje

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:21

Waar is die set van Lamicell te krijgen?

Biepje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:57

en wat is nu het verschil?

KozieZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 14:24

Ik heb de Norton set. Dus de onderste van de foto's in het zwart. Ik heb hem te koop staan, want ze vallen wat klein. (zwart , full )

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 14:28

ik heb gewone van br ... ze zijn mooi en heb alleen de peesjes ervan
prijs : 20 euries

Bayja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:04

Ik heb ze ook van Norton. Zijn van prima kwaliteit, heb ze ook te koop staan Bruin, maat full