Hallo,
Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar ! Veel gezondheid, geluk, en natuurlijk veel paardenvreugde in 2006.
Zoals beloofd hierbij de eerste nieuwsbrief. Alleen gezien de hoeveelheid werk die er in zit om alles goed voor te breiden heb ik gekozen voor de voor mij handigste manier om iedereen te kunnen informeren. Daarom heb ik een community, op Zeelandnet.
Je kunt alle info vinden op de onderstaande link, even kopiëren en in de adresbalk voor internet zetten en je komt op mijn community. Daar vind je alle informatie over ons, de locatie, het programma en een forum waar je berichten kwijt kunt aan elkaar. Zo kan iedereen ook in contact blijven met elkaar.
Vind je het niks, dan meld je je gelijk af als lid, of je vraagt mij je te verwijderen. Vind je het interessant om de ontwikkelingen bij te houden en te weten welk programma er wordt ontwikkeld blijf dan gezellig lid.
Hopelijk kan dit voorjaar al gestart worden met enkel proeflessen. Er hebben zich enkele mensen opgegeven en er is een selectie gemaakt uit zes mensen. Zij zullen een proefles aangeboden krijgen voor 7,50. Deze mensen krijgen t.z.t. persoonlijk bericht.
Wie weet tot gauw,
Nicole Lampe
PS Onderstaand is de link, laat je me weten wat je er van vindt
http://communities.zeelandnet.nl/data/b ... php?page=1