Kent iemand Höpfner springzadels?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Verrox

Kent iemand Höpfner springzadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 19:02

Wie heeft er ervaring met een Höpfner zadel, spring of dressuur en wat is de nieuwprijs?? Ze schijnen erg duur te zijn......ik ben op zoek naar een springzadel en deze werd me aangeboden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 20:14

Divoza verkocht vroeger Höpfner, 't was het duurste zadel in de catalogus, zo'n fl.3500. Het schijnt het summum onder de Duits zadelmakerij te wezen, vandaar ook de prijs. Toch zie je ze idd niet veel meer, laatst iemand op marktplaats die daar een handeltje in dreef, maar verder zie ik het niet veel voorbij komen.
Maar als je twijfelt aan de kwaliteit hoef je dat niet te doen, het zijn hele mooie goed afgewerkte zadels. Wat willen ze hebben dan voor dat springzadel?

lorelei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:00

hoi verrox,

ik heb een höpfner dressuur zadel,ben lang bezig geweest zadels te passen en proberen want mijn paard heeft een hele hoge schoft dus niet alles ligt goed op haar rug,toen ik dit zadel aangeboden kreeg twijfelde ik ook heel erg want ze zijn idd erg duur in aanschaf.maar de kwaliteit en de zit is super bij deze zadels.tenminste ik wil nooit meer wat anders!