Bach bloesem rescue remedy, haalt ergste spanning weg??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

mammaslamma

Bach bloesem rescue remedy, haalt ergste spanning weg??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 18:12

Wie is hier bekent mee, ik gebruik het nu voordat ik ga rijden en geef mijn paard ook wat druppels, het is homeopatisch en kan voor mens en dier.
Ik heb het idee, dat we er beide mee opknappen, of zou dat net zo zijn als met een placebo, dus dat het tussen de oren zit??
De laatste paar x een paar enge dingen meegemaakt onderweg, dus het vertrouwen moet weer een beetje terugkomen,als ik nu relaxt ben en gewoon stevig door kan rijden, is mijn paard er ook bij gebaat, kunnen we de wereld aan.......
Iemand die het ook gebruikt(heeft)?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 18:13

Ik heb Chestnut Bud gebruikt, het leek te werken maar het kan idd tussen je oren zitten. Ik weet niet, ik zou het niet weer eens proberen, je weet gewoon niet of het werkt. Ik zou (persoonlijk) toch eerder Nerv Control gebruiken.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 18:15

Ik gebruik het zowel voor mezelf als bij wedstrijdstress van de paarden en naar mijn idee helpt het wel.

mammaslamma

Re: Bach bloesem rescue remedy, haalt ergste spanning weg??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 18:23

Wat is Nerv control, is dat ook zoiets?
Ik geloof dat er ook iets speciefieks voor paarden bestaat, soort voer wat je kunt geven, weet niet hoe het heet, misschien jullie???
Ik geef nu conditie brok van Pavo, zou het kunnen helpen om Basis /onderhoud te geven?
Zodra hij zich gaat druk maken, schrikken, doe ik nml gezellig mee, dus alles om dat te voorkomen.............

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 18:39

Dat kan idd wel schelen ja

Ghjkl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 20:20

Bij mij hielp de Bach bloesem rescue remedy voor geen meter!
Was net zo zenuwachtig als anders toen ik weer naar een kampioenschap moest!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 20:22

Hej,
Ik weet niet precies wat het is, maar wij geven Bach Bloesem aan de hond. Die is dement, en daar word hij rustiger van. Dus daar helpt het wel bij.
Groetjes, mij

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:05

mammaslamma schreef:
Wat is Nerv control, is dat ook zoiets?
Ik geloof dat er ook iets speciefieks voor paarden bestaat, soort voer wat je kunt geven, weet niet hoe het heet, misschien jullie???
Ik geef nu conditie brok van Pavo, zou het kunnen helpen om Basis /onderhoud te geven?
Zodra hij zich gaat druk maken, schrikken, doe ik nml gezellig mee, dus alles om dat te voorkomen.............

Nerv control is een voedingsupplement van Pavo om de ergste stress en prikkelbaarheid weg te nemen, het werkzame bestandeel is tryptofaan. Ik geef het mijn paard samen met Pianissimo van cavalor (meusli) en wat gewone brok. Ze is er een stuk cooler van geworden.

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:43

Bij mijn paardje van toen 1,5 die absolute boxrust had hielp het niet... maar ook hielp verdoving in de bloedbaan bij haar niet (toen de DA weer eens moest komen), ook vetranquil hielp niet.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:52

Bach Bloesem heb ik alleen ervaring mee 'op' mensen, en of het nou tussen je oren zit of niet, het heeft bij mij wel een béétje geholpen tegen spanning/ stress. Maar ik denk dat het eigenlijk tussen je oren zit- hoewel proberen geen kwaad kan!

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:56

ik vond het altijd geweldig spul, ik was altijd zoooo super zenuwachtig, en ik kon nooit eten voor de wedstrijd en dan nam ik van die bach druppels en dan na een kwartier ging het veel beter.

het is echt goed spul!