Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Hollybolly schreef:ik ben het met miirthe eens, waarom moet een tweejarige perse buiten? niet iedereen heeft de mogelijkheid om het paard dag en nacht buiten te laten inderdaad. ik zou m ook binnen zetten hoor
) meisje schreef:off topicHollybolly schreef:ik ben het met miirthe eens, waarom moet een tweejarige perse buiten? niet iedereen heeft de mogelijkheid om het paard dag en nacht buiten te laten inderdaad. ik zou m ook binnen zetten hoor
Waarom perse een jong paard buiten hoort??
Een jong paard moet kunnen groeien, spelen, genieten van jong zijn, is veel beter voor zijn ontwikkeling.
Jonge paarden die niet genoeg weidegang hebben, hebben meer kans op gewrichts problemen
En als je niet de mogelijk heb, moet je eigenlijk niet aan jong ding beginnen, zijn ook genoeg opfokbedrijven waar je paard heen kan.
De topic starter wil graag weten hoe ze kan voorkomen dat haar paard Met zijn tanden tegen de tralies schuurt, en antw is lekker buiten laten spelen overdag.
En is ook niet heel erg gezond voor zijn tanden dat schrapen, slijten zijn tanden van.