Thermostof rijbroeken (eurostar), werkt het?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Phrono

Thermostof rijbroeken (eurostar), werkt het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 12:46

Omdat ik verschrikkelijk koude benen heb ik de winter vroeg ik me af of die thermobroeken (zomers koel, in de winter warm) echt werken?
Ik draag nu meestal een maillot onder m'n rijbroek maar vind dat toch niet zo fijn zitten..

Brand maar los

WowAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 12:51

Ik heb altijd de eurostar finale, is volgens mij ook met die stof. Ik heb ze bij wijze van spreken dag en nacht aan en ze slijten maar weinig. En ze zitten erg fijn en heb er ook met dit weer (ik vind het kouuuuuuud) niks extra's onder. Maar 't is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind ze fijn!

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 12:54

ik weet niet zeker of ik een eurostar heb (denk het wel). ik doe hem altijd aan over mijn gewone rijbroek. ze zitten zeker lekker warm ('s zomers koel zou ik niet weten, lijkt me niet) alleen ik voel me er zo lomp in . hij zakt een beetje af waardoor het niet zo lekker loopt en opstappen is ook niet echt geweldig in zo'n lomp ding. gelukkig heb ik een pony. verder rijdt het wel goed.

Phrono

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 12:56

Zazoo schreef:
ik weet niet zeker of ik een eurostar heb (denk het wel). ik doe hem altijd aan over mijn gewone rijbroek. ze zitten zeker lekker warm ('s zomers koel zou ik niet weten, lijkt me niet) alleen ik voel me er zo lomp in . hij zakt een beetje af waardoor het niet zo lekker loopt en opstappen is ook niet echt geweldig in zo'n lomp ding. gelukkig heb ik een pony. verder rijdt het wel goed.

Misschien heb ik het er een beetje banketstaaf neer gezet, maar ik bedoel de rijbroeken van thermostof. Dus geen thermobroeken.

Dealer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 14:43

Ik heb broeken van Horka, 'code 32' noemen ze dat:
Code 32:
‘Klima-Control’ Schoeller® kwaliteit, High-Tech-Fibre met Lycra®, hard-wearing surface, ademend.

Ik draag het zomer en winter en doet absoluut wat het belooft.
Hoewel als het 's winters erg waait doe ik er voor de zekerheid nog iets langs onder.

Phrono

Re: Thermostof rijbroeken (eurostar), werkt het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 16:09

Oow die broeken van Horka kende ik niet.
Waar zijn die te koop?

Dealer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 16:29

SkyMarian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 16:38

Ik kan nou niet echt zeggen dat de broeken in de zomer koeler zijn dan een ander en in de winter ook niet warmer dan een andere broek . Neemt niet weg dat ik het super fijne broeken vind
Laatst bijgewerkt door SkyMarian op 05-01-06 16:46, in het totaal 2 keer bewerkt

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 16:43

Bedankt voor de site Dealer!
Heb net even rondgesnuffeld, het lijken me wel fijne broeken!

We hebben hier in de buurt een aantal ruitershops, ik zal eens kijken of ze ze daar hebben.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 17:34

Ton van Bemmelen kwam ik vroeger ook altijd (in de buurt van m'n ouders). Toch maar eens onthouden als ik weer een nieuwe nodig heb.

Dealer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 17:59

sjakie schreef:
Ik kan nou niet echt zeggen dat de broeken in de zomer koeler zijn dan een ander en in de winter ook niet warmer dan een andere broek . Neemt niet weg dat ik het super fijne broeken vind

Tja, het is 'szomers ook niet zo dat ze koel aanvoelen maar eerder dat je het er niet te warm in krijgt. Vooral omdat de stof nogal dik is.
En 'swinters met -5gr de oostenwind op je benen is het prettiger er iets onder te doen.
Maar doorsnee dragen ze comfortabel.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 18:23

Ik heb de thermobroek van Divoza's huismerk, een broek die abslouut niet een beetje te klein kan zijn, niet makkelijk aangaat en comfortabel zit, maar desondanks wel superwarm is!

SkyMarian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 18:26

@dealer; ik heb het in de eurostar finales net zo warm of koud als in een willekeurige andere rijbroek

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 18:33

ik heb een cotton naturals broek. opzich wel warm, maar niet je van het. ik heb onder mijn rijbroek meestel nog een "lange trimbroek" aan. verder heb ik nog nooit speciale thermo broeken gehad voor het rijden.

Titsia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 20:23

Heb de pikeur besteld ben benieuwd

felicity

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 20:53

Ik heb twee rijbroeken van eurostal allebei die diana's van thermostof.
Ik ben een verschrikkelijke koukleun. En heb er dan in de winter nog een thermopanty omder en mocht het echt koud zijn mijn thermobroek erover heen. Ze zijn wel iets warmer dan andere rijbroeken. EN ze zitten gigantisch lekker.