Welk merk voer het goedkoopst en beste?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mettetje

Welk merk voer het goedkoopst en beste?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 11:50

Hai,

Ik ga per 1 februari verhuizen naar een andere stal. Alles is daar bij de prijs inbegrepen behalve de brokken.

Wat is nu het beste goedkoopste voer? Gewoon een basisbrok.

Bij subli betaal je voor een zak van 25 kilo 6,45.

Redelijk goedkoop, maar kan het nog goedkoper?

En waar koop ik de goedkoopste musli?

Groeten,
Eva

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:55

Wij gebruiken alles van Havens. Misschien moet je niet op zoek gaan naar het goedkoopste voor, maar naar het BESTE voer.
De Muesli van Havens is erg goed en ik dacht rond de 10 euro voor 20 kilo. De draversbrok van Havens kost 7 euro voor 20 kilo.

missnynke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:58

subli is goedkoop, maar je hoort vaak dat er rotzooi doorheen wordt gevoerd. Havens is duurder per kilo, maar je hoeft er minder van te voeren om hetzelfde effect te bereiken als bij subli.

Mettetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 12:03

Ik ben ook niet uit op het GOEDKOOPSTE, maar goedkoopste beste voer.

Ik ben echt een leek op dit gebied, omdat bij de stal waar ik nu sta gevoerd wordt. Deze man voert gewoon uit een bulk, van van Cooten.

Mijn paard krijgt nu 2 X 1 kilo, dit lijkt weinig maar is dus zat! Hooin krijgt ze naar behoeve.

Alle tips en kosten van het voer zijn welkom.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 12:09

pavo en hippostar zijn ook super merken, wij hadden eerst pavo maar met mijn nieuwe paard ben ik overgegaan op wopkebrok omdat ze dat daar ook kreeg en die mensen verhandelen dat voer.
Wopke brok is eigenlijk niet zo hele bekend ik weet niet of er meer zijn die dit voeren??
mijn paard hoeft er niet zo veel van 2x een halve kilo dus als je voer heb waar een een paard heel veel van moe hebbenben je asnog duurder uit.
ik weet zo niet uit mijn hoofd wat een zak voer kost.
Subli zou ik nooit voeren mede omdat je vaak hoort dat er allemaal rommel door zit maar ook omdat het kleine harde brokjes zijn.