Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nathalie84 schreef:Ik ben penningmeester bij onze vereniging. Eerst ging bij ons ook alles op een blaadje, geschreven dus. Tegenwoordig heb ik alles in de computer getypt en print ik de facturen. Ik zou inderdaad even vragen. Ik heb gisteren rekeningen gemaakt, maar ik
heb de leden 2 rekeningen gestuurd eentje gedateerd op 31 dec (ivm afsluiten boekjaar) en eentje op 4 januari.
droefje schreef:Nathalie84 schreef:Ik ben penningmeester bij onze vereniging. Eerst ging bij ons ook alles op een blaadje, geschreven dus. Tegenwoordig heb ik alles in de computer getypt en print ik de facturen. Ik zou inderdaad even vragen. Ik heb gisteren rekeningen gemaakt, maar ik
heb de leden 2 rekeningen gestuurd eentje gedateerd op 31 dec (ivm afsluiten boekjaar) en eentje op 4 januari.
Zette jij een stempel op dat blaadje of handtekening?
Oeps![]()
.figora schreef:
Krijgen jullie bij afmelding je coupons terug? Dat heb ik nooit meegemaakt eigenlijk.... en een nota krijg ik dan ook niet... vraag altijd aan de telefoon meteen het rekeningnummer..