Is dit normaal?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MarijkeBun

Is dit normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 10:55

Hallo allemaal.

Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn bericht, maar daar kom ik snel genoeg achter.

Gisteren heb ik een Votje met het woord NOTA ontvangen van een rijvereniging. dit omdat ik mij heb afgemeld, omdat ik te laat moest starten en dus niet meer met mijn paard terug kon naar de manege waar ik sta. op deze nota staan verder geen persoonlijke gegevens op vermeld, dus geen handtekening, geen telefoon nummer, geen naam en ook geen logo. het was dus een handgeschreven blaadje.

Nu weet ik, dat ik deze nota niet hoeft te accepteren, maar de nota is gedateerd op 28.Dec.2005 en heb deze 04.Jan.2006 ontvangen. betalen moet ik binnen 7 dagen, dus ben al te laat.
mijn startcoupons zitten er ook niet bij????

Nu is mijn vraag; is dit de normale gang van zaken om zo'n nota te ontvangen van een vereniging of krijgen jullie altijd een normaal uitgeprint factuur?

hoor het wel.

Groetjes Marijke

Karmandi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:58

ik krijg wel altijd een handgeschreven nota, maar ik zou deze als ik jou was niet betalen hoor.... ten eerste is het al ver over de datum heen, en ten tweede zitten je startcoupons er niet bij. waarschijnlijk hoor je er vanzelf wel wat van als je het niet betaald. ze kunnen het jou in ieder geval niet kwalijk nemen, want zo'n nota hoef je inderdaad niet te accepteren.

Marshaha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:01

als ik jou was ging ik het gewoon vragen aan het bestuur. die weten vast hoe het zit toch

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:07

Ik ben penningmeester bij onze vereniging. Eerst ging bij ons ook alles op een blaadje, geschreven dus. Tegenwoordig heb ik alles in de computer getypt en print ik de facturen. Ik zou inderdaad even vragen. Ik heb gisteren rekeningen gemaakt, maar ik heb de leden 2 rekeningen gestuurd eentje gedateerd op 31 dec (ivm afsluiten boekjaar) en eentje op 4 januari.

MarijkeBun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 11:10

ik heb ook al een brief geschreven, dat ik deze nota niet accepteer, maar ik start niet zo heel erg veel buitenaf en dit is ook de eerste x dat ik me af heb moeten melden, dus ook mijn eerste nota.

misschien is dit de normale gang van zaken, vandaar mijn vraag?
ik heb namelijk geen idee en vindt het ook niet netjes overkomen.
iedereen kan een nota schrijven met banknummer, dus mij lijkt het niet normaal.

jullie alvast bedankt. ik hoop op nog meer reacties en ervaringen van anderen.

Groetjes.

Marshaha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:13

off topic: vind je onderschrift wel heel mooi droefje

MarijkeBun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 11:16

Nathalie84 schreef:
Ik ben penningmeester bij onze vereniging. Eerst ging bij ons ook alles op een blaadje, geschreven dus. Tegenwoordig heb ik alles in de computer getypt en print ik de facturen. Ik zou inderdaad even vragen. Ik heb gisteren rekeningen gemaakt, maar ik
heb de leden 2 rekeningen gestuurd eentje gedateerd op 31 dec (ivm afsluiten boekjaar) en eentje op 4 januari.

Zette jij een stempel op dat blaadje of handtekening?

Oeps

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 12:37

Ik zal het als ik jou was niet betalen. Neem eerst contact op met de rijvereniging, dan weet je zeker dat je het goede betaald, en waar je startcoupons blijven.

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 09:58

droefje schreef:
Nathalie84 schreef:
Ik ben penningmeester bij onze vereniging. Eerst ging bij ons ook alles op een blaadje, geschreven dus. Tegenwoordig heb ik alles in de computer getypt en print ik de facturen. Ik zou inderdaad even vragen. Ik heb gisteren rekeningen gemaakt, maar ik
heb de leden 2 rekeningen gestuurd eentje gedateerd op 31 dec (ivm afsluiten boekjaar) en eentje op 4 januari.

Zette jij een stempel op dat blaadje of handtekening?

Oeps

er kwam een stempen (naam en rekeningnummer) op, maar nog geen handtekening wel werden ze verstuurd in orginele Reyvenhof enveloppe!!

Via de pc ziet er toch verzorgder uit vind ik! Kan begrijpen dat je bij zo'n votje twijfels hebt, onze leden waren het gewend .

Ik zou gewoon even bellen naar het bestuurd/penningmeester, checken kan nooit kwaad.

petertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:01

als k jou was zou k ook even bellen want n votje is niet netjes!

figora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:04

Krijgen jullie bij afmelding je coupons terug? Dat heb ik nooit meegemaakt eigenlijk.... en een nota krijg ik dan ook niet... vraag altijd aan de telefoon meteen het rekeningnummer..

MarijkeBun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 11:09

figora schreef:

Krijgen jullie bij afmelding je coupons terug
? Dat heb ik nooit meegemaakt eigenlijk.... en een nota krijg ik dan ook niet... vraag altijd aan de telefoon meteen het rekeningnummer..

Ik heb geen idee. je kan ze ook afhalen, maar dan direct betalen, maar toen ik daar 2 weken later heb gestart toen wilde ik mijn coupons meenemen en ze zei; die liggen nog thuis. volgende x als je hier komt starten dan neem je die coupons maar, maar ik wil daar niet meer starten, dus wil ze gewoon terug. ze hebben al mijn gegevens, dus als ik niet betaal, dan weten ze waar ik ben.

Zoals eerder vermeld, start ik niet veel buitenaf en is ook mijn eerste afmelding. het rotte is gewoon. we hebben meerdere e-mails gestuurd, omdat wij niet mee konden starten als wij niet naar voren geplaatst konden worden ivm sluitingstijd manege. ik heb tot nu toe nog geen enkele reactie gehad op de 3 e-mails die ik gestuurd heb?!!!!

heb ook telefonisch gemeld, maar ze zeiden kijk maar op de definitieve startlijst en die stond pas een avond van te voren om 21.40 op de site.
en de startlijst zelf (nog niet definitief 3 dagen voor de wedstrijd)

dus dit alles bij elkaar, dan gaat mijn bloed een beetje koken.

groetjes