Iemand ervaring met Woody Ranch in Udel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

samantha5

Iemand ervaring met Woody Ranch in Udel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 20:51

Vorig jaar ben ik samen met mijn vriendin naar Otterlo geweest en hebben we onze paarden meegenomen. Het was echt een heerlijke vakantie! Het was voor ons beide de eerste keer om de paarden mee te nemen op vakantie.

Nu hebben we alvast weer geboekt voor eind april we gaan van 30 april tot 5 mei naar de Woody Ranch in Udel. Zijn hier al meedere bokkers geweest?

Nou ik heb er in ieder geval al weer heel veel zin in.
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 04-01-06 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 21:50

Ik heb de titel even aangepast en ga dit topic ook nog even verplaatsen naar VMR

Jits

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:38

smiley

Re: Iemand ervaring met Woody Ranch in Udel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:54

Goede accomodatie, weiland is even lopen (ong. 5 min.), aardige mensen en gezellig. Wel een nadeel vind ik dat ze niet dicht bij de bossen zitten.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:38

Ik ben er afgelopen zomer, met een hele groep, geweest. Ik vond de afstand naar het weiland (en daardoor slecht toezicht) een nadeel. Het grootste nadeel vond ik echter dat het weiland was afgezet met prikkeldraad .

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:54

Ik zat daar ook. Prima mensen. Over het weiland is al gezegd.
Bedden in de blokhutten en trekkershutten zijn naadje.
Ruiterroutes zijn niet dichtbij en ook niet echt makkelijk te vinden.

Match

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 16:57

Woody Ranch heb ik goede ervaringen mee. Oke niet heel dicht bij het bos, maar je gaat over niet hele drukke landweggetjes naar het bos. Ik vond het wel te doen.
Inderdaad is het weiland een stuk lopen, maar dat mag de pret niet drukken

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 18:26

Het is bos is dus niet dichtbij, maar ga je over lange zandpaden naar het bos toe of zit je gewoon echt langs een weg?

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 12:08

niemand?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:09

Je moet echt een stuk langs de weg (en over een rotonde). Zoals je kan zien op de foto, kan je wel op het fietspad rijden.

Afbeelding

BeLoVeD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:23

Udel of Uddel?

IlsjePilsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 22:09

hoi samantha. Ik ben er wel eens wezen kijken, maar vond de afstand ook te groot. Het weiland vond ik te ver weg liggen en binnenstallen vond ik erg donker. Je kent Lars.... die moet de ruimte hebben anders creeert hij het zelf wel.

Neem anders eens een kijkje bij de "Veluwe ranch"waar wij toen geweest zijn.

Of die ene waar we toen met een hele groep zijn geweest. Inge weet wel welke. Daar rij je gelijk vanaf het terrein een zandpad op naar het bos.

samantha5

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 17:13

IlsjePilsje schreef:
hoi samantha. Ik ben er wel eens wezen kijken, maar vond de afstand ook te groot. Het weiland vond ik te ver weg liggen en binnenstallen vond ik erg donker. Je kent Lars.... die moet de ruimte hebben anders creeert hij het zelf wel.

Neem anders eens een kijkje bij de "Veluwe ranch"waar wij toen geweest zijn.

Of die ene waar we toen met een hele groep zijn geweest. Inge weet wel welke. Daar rij je gelijk vanaf het terrein een zandpad op naar het bos.

Hoi Ilse,

Ja we zijn nu heel erg aan het twijfelen, ik vind het nog niet zo heel erg als het land ver weg is, maar wel als het met prikkeldraad is afgezet. Daar heb ik iets mindere ervaringen mee gehad met Mystery. De veluwe ranch zal ik idd nu even naar gaan kijken. En anders zal ik inge even sms-en.

Alvast bedankt!

boeflover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 23:14

tsja het is maar net wat je gewend bent. ik vond de afstand naar het bos reuze meevallen, maar dat zal ook wel komen omdat je hier kan zoeken naar een bos voor een (volgens hem) 'klein' bos reed je ongeveer 10 minuten à kwartiertje. voor een groter bos waar je echt dagtochten kon rijden al gauw een half uur/uur.

vond het erg netjes geregeld, de stallen moest je zelfs uitmesten en voeren moest ook zelf. wat ik erg fijn vond, want je kon dan zelf beslissen wanneer je paard eten krijgt en hoeveel, ook kon je zelf beslissen hoe dik je hem in het stro wilde en hoeveel hooi je paard krijgt. iig daarover geen geerger dat je het te weinig vind..

de wei was idd wel een eindje lopen, maar mijn paard heeft daar niet zo lang ingestaan, reed toch voornamelijk en hij stond voor de rest op stal.

verder vond ik de faciliteiten erg netjes, een bak waarin je nog kon rijden en een spuitplaats.

ik vond het iig wel en aanrader.