sectorwerkstuk, een paar vragen bedankt!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Buddha

sectorwerkstuk, een paar vragen bedankt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 12:46

Hey, ik doe mijn sectorwerkstuk over paardenfluisteren. Mijn maatschappelijk stuk daarover gaat over paardenmishandeling. Wat er alles mee te maken heeft omdat als een paard psygisch 'gestoord' word een paardenfluisteraar dat zou kunnen verhelpen (ook NH komt in mijn werkstuk voor) Nu heb ik voor jullie een paar vragen.
Allereerst moet ik te weten komen hoe de mensen er tegenaan kijken
Wat vind jij van apardenmishandeling?
Zijn er bepaalde wetten tegen paardenmishandeling? (weet je ze toevallig? wat vind jij dat er voor wetten moeten komen?)
En over de economie: Wat kost paardenmishandeling ? (rare vraag, je moet het zo zien. Als een paard mishandeld is, wat komen er dan allemaal voor kosten bij kijken??)
Heel erg bedankt!

_Dunja_

Re: sectorwerkstuk, een paar vragen bedankt!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 12:50

huiswerk topic's zijn niet toegestaan. (temt)

_Buddha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 13:04

Hoe wil ik dit anders doen? Jullie helpen me niet met mijn huiswerk, dit is hetzelfde als een enquete.. Ik moet gewoon de meningen van anderen hebben en die verwerken in mijn werkstuk.

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 13:09

Als jij een enquete wilt opstellen moet je a) toestemming van de mods hebben, en b) netjes een standaardvragenlijst maken, anders zijn de antwoorden niet te verwerken.

Bovendien vraag je wel degelijk huiswerk, je vraagt nl of wij wetten weten op het gebied van dierenbescherming. Dat kan je met een beetje googelen best zelf vinden op internet.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 16:06

Ibbel schreef:
Als jij een enquete wilt opstellen moet je a) toestemming van de mods hebben, en b) netjes een standaardvragenlijst maken, anders zijn de antwoorden niet te verwerken.

Bovendien vraag je wel degelijk huiswerk, je vraagt nl of wij wetten weten op het gebied van dierenbescherming. Dat kan je met een beetje googelen best zelf vinden op internet.

en daarom dus een slotje