Mogelijkheid om drukplekken eerder te laten verdwijnen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xxJacqyxx

Mogelijkheid om drukplekken eerder te laten verdwijnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 10:45

Voor mijn paard heb ik een maand of 3 geleden een nieuw zadel gekocht. Aanzien mijn zadel achteraf gezien niet helemaal goed lag, en er een drukplek ontstond is de zadelmaker weer geweest en heeft nogmaals het zadel "goed"opgevuld.

Aangezien mijn paard nogsteeds die drukplek heeft, rij ik momenteel met een schapenvacht onder het zadel om de drukplek te ontlasten.

Hebben jullie misschien nog ideeen om de drukplek sneller te laten verdwijnen, of is het echt puur een kwestie van tijd?

Alvast bedankt voor alle reacties!

xxJacqyxx

Re: Mogelijkheid om drukplekken eerder te laten verdwijnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 10:46

xxJacqyxx schreef:
Voor mijn paard heb ik een maand of 3 geleden een nieuw zadel gekocht. Aanzien mijn zadel achteraf gezien niet helemaal goed lag, en er een drukplek ontstaan en is de zadelmaker weer geweest en heeft nogmaals het zadel "goed"opgevuld.

Aangezien mijn paard nogsteeds die drukplek heeft, rij ik momenteel met een schapenvacht onder het zadel om de drukplek te ontlasten.

Hebben jullie misschien nog ideeen om de drukplek sneller te laten verdwijnen, of is het echt puur een kwestie van tijd?

Alvast bedankt voor alle reacties!

xxJacqyxx

Re: Mogelijkheid om drukplekken eerder te laten verdwijnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 10:52

Sorry, ging niet helemaal goed! Hopelijk is het een beetje te lezen! Moet zijn:

Aangezien mijn zadel achteraf gezien niet helemaal goed lag, is er een drukplek ontstaan en is de zadelmaker weer geweest en heeft nogmaals het zadel "goed" opgevuld.

Mijn excuses voor het ongemak!

Bjarni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 10:53

Ten eerste puur een kwestie van tijd, je kan wel smeren met een zalfje om de huid soepel te houden.
Ten tweede zou ik persoonlijk niet (met zadel) rijden tot die drukplek genezen is. Maar dat is mijn mening. Ik ben nou eenmaal heel erg voorzichtig met de rug van een paard.
Veel succes met de genezing in ieder geval.