ervaring met ruitershop opheffing??

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

kivas

ervaring met ruitershop opheffing??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 11:28

Graag wilde ik via deze weg vragen ofdat iemand ervaring heeft met het bestellen via internet (marktplaats.nl) bij ruitershop opheffing..

Zij verkopen een aantal spullen wegens zoals de naam al zegt: opheffing van hun ruiterzaak.

Gelieve geen off-topic reacties.

Udo2001

Re: ervaring met ruitershop opheffing??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:30

Ik heb laatst ook deze vraag gesteld, omdat ze best leuke opruiming hebben. Ik kreeg van niemand een reactie, en heb uiteindelijk ook niets besteld. Ik hoor te vaak dat er via marktplaats enkele criminelen actief zijn. Misschien leveren ze gewoon en kun je gerust iets kopen, maar ik durf het niet aan.

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:31

je bedoelt, waar je rechten zijn, als het niet past ofzo
ik denk als je bij een opheffing iets koopt, dat je het niet meer kan ruilen, dat is het nadeel ervan. Plus dat ze niet alles meer hebben, wat jij evt. wel zou willen hebben.

_Dunja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:34

Esmeralda schreef:
je bedoelt, waar je rechten zijn, als het niet past ofzo
ik denk als je bij een opheffing iets koopt, dat je het niet meer kan ruilen, dat is het nadeel ervan. Plus dat ze niet alles meer hebben, wat jij evt. wel zou willen hebben.

Ik denk het ook niet dat je kan ruilen of iets.
Ik zou het in iedergeval niet doen.

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 11:44

Ze hebben idd leuke aanbedieingen.. en ik heb iets gezien wat ze nog hebben en inmijn maat, dat je niet kunt ruilen etc, dat begrijp ik wel, maar wat ik graag wilde weten is ofdat je als je daadwerkelijk besteld en geld overmaakt je je spullen ook toegezonden krijgt??

Iemand ooit iets besteld? en zijn ze te vertrouwen?
Maar aangezien udo2001 dit ook al eens geprobeert heeft heb ik er een hard hoofd in...ik hoop op meer geluk en dus op een aantal reacties van mensen!

kivas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 15:31

Er mag hier een slotje...heb wat besteld, nadat ik contact met de persoon gehad heb van deze "zaak"...Klonk er aangenaam en goed en werd gegarandeerd dat alles in rde was...Heb ook niets slechts kunnen vinden op de site van kopersbelangen (geloof ik) dus probeer het gewoon..Bedankt voor jullie reacties...

Xox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 16:39

Ik verkoop al heel lang via marktplaats en ook veel gekocht nog nooit geen problemen gehad. Alleen wel eens mensen die iets kopen en dan gewoon niks overmaken ind e hoop dat ze het pakketje al thuis gestuurd krijgen.

kivas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 20:20

ik verkoop ook weleens wat via marktplaats.nl maar de laatste tijd hoor je veel over fraude vandaar dat ik het vroeg!

leohovi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 14:02

Hallo
Ik heb 8 dagen geleden al geld overgemaakt naar deze mevrouw en vervolgens werdt het stil.
Ik denk dat ik ook niet meer krijg wat ik besteld heb. Op e-mail wordt ook helemaal niet meer gereageerd.
DAAR NIETS BESTELLEN DUS>

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 14:14

leohovi schreef:
Hallo
Ik heb 8 dagen geleden al geld overgemaakt naar deze mevrouw en vervolgens werdt het stil.
Ik denk dat ik ook niet meer krijg wat ik besteld heb. Op e-mail wordt ook helemaal niet meer gereageerd.
DAAR NIETS BESTELLEN DUS>

Gewoon door gaan met mailen ;) Heb daar ook wat besteld en het ging goed :)

lavinak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 14:42

Probeer anders een tel nr te achterhalen, bellen werkt vaak veel beter dan de mail

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 19:44

Marktplaats is en blijft een risico..
Je zou kunnen vragen of je via paypal kan betalen, dan kan je je geld terugeisen als je wordt opgelicht..

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 19:48

Wat je ook kunt doen is spullen onder rembours laten opsturen (doe ik altijd). Dan betaal je het gehele bedrag (met extra porto) op het moment dat de spullen bij je thuis zijn. TNT zorgt dan dat dit geld weer bij de verkoper terecht komt. Doe ik altijd ook met spullen aangeboden op bokt. Spullen zijn dan ook verzekerd zodat niemand (koper en verkoper) risico lopen.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:44

Oud topic-->slotje