[/list]Binnenkort gaan we verhuizen en kan ik kiezen uit verschillende soorten stallen voor mijn paard. Heb ze allemaal bekeken en ze hebben allemaal voor- en nadelen. Ik vind de beslissing vrij lastig, want verschillende dingen spelen een rol, namelijk het welzijn van mijn paard, het leren kennen van andere mensen met zelfde (paarden)interesses, tijd en afstand tot huis, kosten. Voor welke stal zouden jullie kiezen en waarom?[list]Binnenkort gaan we verhuizen en kan ik kiezen uit verschillende soorten stallen voor mijn paard. Heb ze allemaal bekeken en ze hebben allemaal voor- en nadelen. Ik vind de beslissing vrij lastig, want verschillende dingen spelen een rol, namelijk het welzijn van mijn paard, het leren kennen van andere mensen met zelfde (paarden)interesses, tijd en afstand tot huis, kosten. Voor welke stal zouden jullie kiezen en waarom?Binnenkort gaan we verhuizen en kan ik kiezen uit verschillende soorten stallen voor mijn paard. Heb ze allemaal bekeken en ze hebben allemaal voor- en nadelen. Ik vind de beslissing vrij lastig, want verschillende dingen spelen een rol, namelijk het welzijn van mijn paard, het leren kennen van andere mensen met zelfde (paarden)interesses, tijd en afstand tot huis, kosten. Voor welke stal zouden jullie kiezen en waarom?
Laatst bijgewerkt door palham op 04-01-06 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt