Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.
).
.
.
Hij vond paardrijden toch niet leuk en tsja ik moet nou eenmaal trainen. Otto ging voor dus hij had pech

)
mariz schreef:de tijd die jij in de paarden steekt, kan die ander toch mooi in zijn/haar hobby of vrienden steken?
snap het probleem niet zo
Georgette schreef:Mijn vriend vind paarden helemaal niets. maargoed, het is mijn passie en dat heeft ie maar te accepteren en te respecteren. Ik zal de paarden nooit aan de kant zetten voor een relatie! Probeer het altijd zo goed mogelijk te combineren met elkaar.
maar komt wel goed. 

Mijn vriend heeft helemaal niks met paarden maar heeft wel respect voor mijn hobby. Aangezien ik overdags werk en s'avonds naar mijn paard ga zien we elkaar soms maar erg weinig. Gelukkig heeft mijn vriend ook zo zijn hobby's en bezigheden en dus vind hij het niet zo'n groot punt
. Ik denk overigens ook niet dat onze relatie zo succesvol zou zijn als we 24/7 op elkaars lip zouden zitten
, maar toch weer heel stoer erop geklommen kwam hij op zn mening terug, (" het hobbeld echt erg en hij reageerd heftig op mijn been, jij zij toch been aandrukken?') ja aandrukken geen cowboyfilm- achtige schop en jihaa erachter aan.