Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

angy schreef:Mijn paard blijft ook voor het hek heen en weer lopen als hij alleen in het land staat. Met een ander paard erbij doet hij dat niet. Ik zou bij de vorige eigenaar informeren hoe de weidegang van je paard was regelt. Succes!

ook mee eens broadway.
. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn, en de meeste zijn hierboven al opgenoemd. nicoleflens schreef:wij hadden ook zo'n paard op stal staan die deed het ook
maar diej wou gewoon het liefste weer naar der box terug want die vond het land helemaal niks....of die nou in der eentje stond of met nog 10 paarden ze bleef voor het hek staan draaien....
ik zou even kijken hoe het met een maatje erbij gaat en anders kan het zijn dat zij zich verveeld op het land.....ik weet niet of jullie daar eventueel ook hooi mogen neer leggen?? ook dat kan je een keer proberen...dan heb ze wat meer te eten dan alleen het gras.

oudehinken schreef:angy schreef:Mijn paard blijft ook voor het hek heen en weer lopen als hij alleen in het land staat. Met een ander paard erbij doet hij dat niet. Ik zou bij de vorige eigenaar informeren hoe de weidegang van je paard was regelt. Succes!
ik heb hem via mijn neef gekocht en die wist hem te staan bij mensen die handelen in paarden en daar stond ie ook met meer paarden op stal. die man had hem ook gekregen en weet ook verder niks over de ouwe eigenaar maar ik vermoed wel dat ie niet veel buiten heeft gelopen.