Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik heb er al vele wedstrijden opzitten en ben nog steeds zo gedreven als in het begin. Mijn paard is net zo gedreven, we vinden het allebei het einde. Ik zie dan ook absoluut geen reden waarom het zielig zou zijn.
).
. 
Prisca schreef:Perfect geschreven Merel (heeft joost je geholpen![]()
).
Nee geen gekheid het is idd zo mensen die het mishandeling vinden moeten eigenlijk eens een week meedraaien op zo´n stal en zien wat er gebeurt. Ik denk dat er meer mishandelingen en blessures op dressuur- en springstallen plaatsvinden dan in een Cross of military. En idd het wordt voor die tak van sport al van te voren opgeblazen.
Merel ik wil best eens zo´n wedstrijd van je meemaken puur om te zien hoe het eraan toe gaat ? Zal joost eens aanschieten.
Heb er niets meer aan toe te voegen. Een paard dat het zelf niet wil doet het echt niet...dat heb ik wel gemerkt. Maar mijn nieuwe paardje sprong geweldig zondag
Hij ging vol vertrouwen en plezier overal overheen, dan kun je mij niet vertellen dat het niet gezond zou zijn...
gomir schreef:Een paard dat het zelf niet wil doet het echt niet...

Dees"]
[quote="gomir schreef:Een paard dat het zelf niet wil doet het echt niet...
Reddy007 schreef:ik zou zeggen: ga is een oefencross rijden dan zul je zien hoe gaaf het is!
!!!!!!!