Kan ik dit gebruiken? Gewoon als halster om mee te wandelen of een fotoshoot ofzo te doen?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

voor het snijden had ik dus dat bontje en het gevlochten kopstuk. Maar ik snap dat het niet bepaald sterk is. Het touw is vlaggentouw ofzoiets dacht ik
Cassole schreef:Ik zou er niet eens aan beginnen.. Zo op het eerste gezicht ziet het er een beetje krakkemikkig uit.. Waarom niet een gewoon halster? Kun je prima opleuken en is een stuk veiliger..
Poohbeer schreef:3mm touw is te dun. 6mm touw is het minimum wil je een beetje vriendelijk touwhalster hebben, anders is het veelste scherp.
maar ik begrijp dat het niet werken gaat. Dus ik zoek wel wat dikker koord
ChristaMoor schreef:Bij de Welkoop verkopen ze dikker touw, per meter....
ShiningHorse schreef:Als je paardje niet zo'n zenuwpees is dat hij naast je staat te springen en dat je constant druk op het halster moet hebben zou ik het inderdaad niet doen, maar als hij gewoon met je mee loopt kan een fotoshoot best hoor, en eventueel wandelen ook wel, als je inderdaad maar niet teveel druk moet zetten, want dan kan het wel gaan snijden. Maar ik zou een stukje lopen en foto's ervan maken gewoon doen hoor.
Maar het halster is al "vernietigd". Ik heb het drie keer dikker gemaakt (gevlochten).
Marja1988 schreef:breken zal het echt niet snel doen hoor!
Als je niet een heel erg hittepetitje hebt kun je er prima mee wandelen