Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, dat vind ik nog altijd de allerbeste manier, maar als je in deze tijd van het jaar geen warmwaterdouche hebt+solarium, is dat niet erg aan te raden.

glen_vanii schreef:jaa coat withener daar zweer ik bij in de winter.. we hebben hier geen warm water dus wassen gaat niet dan is coat withener de beste oplossing voor mooie witte pootjes en poepvlekken![]()
je kunt het gewoon bij iedere paardenwinkel halen en het werkt bij mijn ponys echt goed..
alleen ik heb soms dat ik dan een zo'n witte vlek heb

Manon88 schreef:Het is geen schimmel hè... Maar soms hebben paarden op hun kont zo'n weerborstelige plek die je bijna niet meer plat krijgt
die van mij zijn toch echt vos allebei
maar het werkt echt.. Manon88 schreef:Euh ja maar in de stal ligt bij ons helaas geen zand. Wel bedankt voor de tip. En het gaat me vooral om de weerborstels, de mest krijg je er nog wel vrij makkelijk uit.
)
0OMeryltjuOo schreef:met wassen kan je dreft gebruiken(afwasmiddel)
ik was mijn shampoo eens kwijt heb toen afwasmiddel gebruikt!
Dat werkt perfect!
bij de meeste ruitershops kan je ook wel zo'n blok kopen om haren weg te halen(weet even de naam niet meer..)dat werkt ook wel!