trailfinders

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

trailfinders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-06 19:28

wie is er wel eens met trailfinders op vakantie geweest?
Ik heb de nieuwe folder binnengehad en een aantal trektochten lijkt me geweldig. Maar hoe is dit?Goed te doen of? Zijn jullie alleen of met een groepje gegaan?Graag ervaringen en meningen

Daantje1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 19:29

Dat heb ik mezelf ook al afgevraagd. Ik ga het topic even volgen.

ikke

Re: trailfinders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 19:39

Ik ben nooit met trailfinders gegaan, maar ik ken wel een aantal lokaties die zij in de brochure hebben staan.
Voor mijn gevoel klopt hun systeem van benodige kennis/kwaliteit vrij goed. Het punt is dat veel mensen hun kunnen zwaar overschatten. Daar kan Trailfinders natuurlijk niks mee, maar het geeft wel tegenslag bij een vacantie. Ook kunnen zij de kwaliteit niet oneindig garanderen en is hun beleving van een kwaliteitsniveau mogelijk niet hetzelfde als bij jouw.
Ik heb ze wel eens op een beurs ontmoet en de manier waarop zij er tegenaan kijken komt aardig overeen met hoe ik de dingen zie. Als ik dit afzet tegen hoe de mij bekende lokaties zijn, dan zou ik gerust met hen op vakantie gaan.
De reden dat het er nog niet van gekomen is, is dat ze weinig lokaties in GB hebben en ik daar ondertussen zelf goed de weg weet.

_evelien_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 20:15

dit ga ik ook even volgen
mij spreekt die vakantie in spanje wel aan
Paardrijden en strand
lijkt me heerlijk

R_MW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 09:42

iemand die het heeft gedaan? Ik ben ook benieuwd!

Nimber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 20:50

niemand? timeout heeft ook reizen hoorde ik net op stal iemand daar mee geweest?

Kaia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:59

Nimber schreef:
niemand? timeout heeft ook reizen hoorde ik net op stal iemand daar mee geweest?

Jaa! 1 woord...geweldig .

Ik ben met time-out geweest (www.ruiterreizen.nl)
Ik ben naar Spanje geweest... Naar Andalusië!

De reis zelf was geweldig! Maar of ik time-out nou zo geweldig vond. Nu moet is wel eerst even vertellen dat er altijd wel iets mis gaat met ons (ik was samen met een vriendin op vakantie ), maar er waren wat problemen bij ons met de transfer! Die kwam gewoon niet .. Daar sta je dan..in Spanje (10 uur s'avonds) en niemand die engels spreekt.... Gelukkig konden we de rancho opbellen en kwamen ze ons nog halen
Maar wat bleek.. Time-Out had verkeerde informatie gegeven wat betreft transfer tijden.. Was niet zo grappig!

Verder was de vakantie super, maar we hoorde wel van andere Nederlanders dat je soms beter via de ranch/manege zelf kan boeken. Vaak kan dat! Dit scheelt omdat je zelf contact heb met de mensen en het niet via via gaat. Vaak is het ook iets goedkoper en soms kan je zelf een reis samenstellen. Want bij time-out en trailfinders kies je voor een bepaald reis en de daarbijbehorende ritten en tochten.
Aan de andere kant is het wel handig als alles voor je geregeld wordt... hoef je dat zelf niet meer te doen

Verder vind ik de bestemmingen van Time-Out leuker, maar dat is natuurlijk persoonlijk!

Maargoed, niks negatief over time-out. Heb een geweldige vakantie gehad...alleen het probleem mbt het vervoer!

Heel veel plezier als je gaat

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:12

ik ben wel eens met Trailfinders op vakantie geweest, een jaar of 7 geleden, naar Terschelling, Ijslanders rijden.
Inmiddels weet ik dat de vakanties bij Trailfinders bekend staan om hun nogal primitieve karakter, verwacht dus geen luxe.

Ik weet dat omdat ze op het bedrijf waar ik gewerkt heb ook met Trailfinders gewerkt hebben, ze hadden daar blokhutten maar die vonden ze eigenlijk al te luxe

Emeraldo

Re: trailfinders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:24

Ik ben ooit op paardrijvakantie geweest uit de brochure van trailfinders. Leuke vakantie, ben samen met mijn ouders en zusje geweest in Frankrijk. Geweldig!