Nimber schreef:niemand? timeout heeft ook reizen hoorde ik net op stal iemand daar mee geweest?
Jaa! 1 woord...geweldig
.
Ik ben met time-out geweest (www.ruiterreizen.nl)
Ik ben naar Spanje geweest... Naar Andalusië!
De reis zelf was geweldig! Maar of ik time-out nou zo geweldig vond. Nu moet is wel eerst even vertellen dat er altijd wel iets mis gaat met ons (ik was samen met een vriendin op vakantie
), maar er waren wat problemen bij ons met de transfer! Die kwam gewoon niet
.. Daar sta je dan..in Spanje (10 uur s'avonds) en niemand die engels spreekt.... Gelukkig konden we de rancho opbellen en kwamen ze ons nog halen
Maar wat bleek.. Time-Out had verkeerde informatie gegeven wat betreft transfer tijden.. Was niet zo grappig!
Verder was de vakantie super, maar we hoorde wel van andere Nederlanders dat je soms beter via de ranch/manege zelf kan boeken. Vaak kan dat! Dit scheelt omdat je zelf contact heb met de mensen en het niet via via gaat. Vaak is het ook iets goedkoper en soms kan je zelf een reis samenstellen. Want bij time-out en trailfinders kies je voor een bepaald reis en de daarbijbehorende ritten en tochten.
Aan de andere kant is het wel handig als alles voor je geregeld wordt... hoef je dat zelf niet meer te doen
Verder vind ik de bestemmingen van Time-Out leuker, maar dat is natuurlijk persoonlijk!
Maargoed, niks negatief over time-out. Heb een geweldige vakantie gehad...alleen het probleem mbt het vervoer!
Heel veel plezier als je gaat