met een onwijs druk paard aan, dat meisje gaat dus in de bosjes staan met dat paard. De helft van de groep kon er met gemak langs maar toen kwam Pebbles een klein ponytje die voor mij reed die wilde heel relaxt er langs lopen begint dat paard op ene te steigeren dat meisje die op Pebbles zat schrok zich rot echt zo'n groot paard die aan het steigeren is boven haar hoofd dus dat was best wel irritant want later kwamen er ook nog een paar andere paarden aan.vinden jullie dat nou ook zo irritant dat als je lekker relaxt in het bos aan het rijden bent dat er op ene een ander paard aan komt????
Beetje onzinnig naar mijn idee.
.........

!
; ik wil (en kan!) absoluut niet beweren dat ik een super ruiter ben, maar ik durf wel te zeggen dat ik geen bloedige beginneling meer ben en dat ik m´n sporen bij het buiten rijden wel verdiend heb 
Een tijdje geleden was ik met Mileentje in het Amsterdamse Bos aan het rijden. Hoor ik me ineens een kabaal achter me aan komen.... Twee ruiters van de bereden politie, in volle vaart over het pad achter me. Snel Milena van het pad geschopt, komen ze in rengalop voorbij... paarden niet meer onder controle...
Maar ach, die superfjord kijkt dan es meewarig en denkt 'sh*t, ik mag dat niet....'