Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

???
*Roos* schreef:Mijn haflinger heeft nergens witte plekken rond haar schoft, maar ik zag net dat het onderste gedeelte van de haren rond haar schoft wel wit zijn!

*Roos* schreef:Ik heb de haren op andere plekken dan waar het zadel ligt bekeken en daar is het onderste gedeelte van de haren wel lichter dan bovenaan, maar niet wit.

*Roos* schreef:Dat van het kleurverschil in de haren heb ik dus gecheckt:*Roos* schreef:Ik heb de haren op andere plekken dan waar het zadel ligt bekeken en daar is het onderste gedeelte van de haren wel lichter dan bovenaan, maar niet wit.
Dus echt alleen op die plek. Heb net nog ff met stalgenoten gekeken en onder die witte plekken zitten toch (warmere) verdikkingen. Echt zielig voor mn lieve Lente.
Ook had ik het idee dat ze minder lekker ging lopen onder het zadel. Stom, stom, toch eerder naar dat stemmetje in mn hoofd moeten luisteren.
@Cassidy: lente heeft geen deken dus moet wel van het zadel zijn.
Ik snap dat ik niet 100% van mn geld terug zal krijgen, je hebt gelijk Daphne. Maar ik baal er zo van!!! Hoe kan ze nou in 5 maanden zo hard groeien? Zo fanatiek ben ik niet.
Heb net met een barefootdealer gebeld en ik ga denk ik zo'n barefoot op proef nemen. Ik word gek van dat gedoe met die zadels. Niks past. Mijn paard groeit blijkbaar toch zo hard dat ze net als de hulk overal uitscheurt (ze is 6,5). Gelukkig zijn het spieren en geen vet
Maar wat vinden jullie: even niet meer rijden of kan het wel? het lijkt mij wel pijnlijk. Ze reageert er niet op als ik erop druk. Wat zouden jullie doen? (Ik ga natuurlijk niet meer met dat ene zadel rijden)