Hoe vind ik een paard in het buitenland?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

Hoe vind ik een paard in het buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 22:37

Dus 't is nou niet echt een oproep topic hoor. Maar een paard die ik ken is dus naar 't buitenland verkocht, en 99,99% zeker de sport in gegaan, en anders gaat ie 't nog.

Stel je voor, paard zit in VS, hoe kan ik daar een paard vinden via internet? Hebben ze daar ook startlijsten en zo ? Google werkt iig niet meer.

patsur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 23:11

ehm... hebje misschien contact met de oude eigenaars?

Chocopasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 23:19

Misschien ken je mensen die daar wonen, of misschien kennen andere bokkers die daar wonen?
Eens zoeken op grote sportevenementen, misschien loopt hij daar tussen (op internet zoeken dus )

Succes!

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 10:34

Maar internet werkt niet mee. Nee ik ken de eigenaren niet, en ik hoef daar verder ook geen contact mee. Ben alleen benieuwd hoe hij het in de sport doet.

fabbie

Re: Hoe vind ik een paard in het buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 10:43

Hoi ik zou het toch proberen als ik jou was via google of een andere zoekmachine, mijn oude pony is naar Zweden verkocht en heb hem laatst via google terug gevonden met foto en al?? Uitslagen lijsten en startlijsten heb ik daar ook op gevonden maar je moet niet alleen in het nederlands zoeken, dan wordt het erg moeilij, typ de naam van je paard of pony gewoon in bij een zoekmachine en evt de afstammelingen ed.

veel succes met je zoektocht