Soms ga ik wel eens bij haar staan en praat ik zachtjes tegen haar en aai ik haar. Even doet ze dan haar oren naar voren maar (alsof ze zich vergist) gaan de oren weer naar achter en probeert ze echt te bijten. Je hoort echt haar tanden op elkaar klapperen en ze maakt soms ook een raar geluidje erbij.
Als er water wordt geven, moet 1 iemand haar uit de stal halen en de ander kan dan water bijvullen. Als je dit niet doet draaid ze haar kont naar je toe en drijgt ze te gaan trappen.
Dit paardje staat naast de mijne. Nicky (mijn paard) is altijd super braaf en doet geen rare dingen op stal. De laatste tijd begint ze wel steeds iets meer vervelend te worden, vooral als ze eten krijgt. Normaal deed ze alleen even haar oren in haar nek zodat de buurvrouw het niet afpakt (denkt ze, zitten tralies tussen maar goed), maar ik zag vanmiddag dat buurvrouwtje (paardje van het begin dus, noem verder geen namen) tegen het schot aan vloog en probeerde nicky te pakken. Nicky werdt hierdoor ook gek en ze stijgerde bijna samen tegen het schot op.. Dit bleek vaker voor te komen zei de eigenaar (zij voert altijd).
Als we Nicky haar stal aan het uitmesten zijn, komt de buurvrouw ook even haar tanden in de tralies zetten en soms ben ik blij dat er uberhaupt nog tralies tussen zitten..
Ze drijgt ze schoppen, bijt, 'stookt' mijn paard op enz.
Weet iemand misschien of hier iets aan te doen is? Helaas moeten ze wel naast elkaar blijven staan omdat er geen andere stal vrij is..
Sorry voor dit lange verhaal maar ik wordt er een beetje niet goed van
straks wordt Nick ook zo gek?
. Als je twee houten