Communiceren met paarden, zijn er die het gratis doen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Communiceren met paarden, zijn er die het gratis doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 12:40

Ik lees hier heel vaak dat mensen een consult hebben aangevraagd bij zo'n persoon die communiceert met paarden.
Zowel overleden als levenden.

Maar nu vroeg ik me dus af of er ook mensen zijn die dit gratis doen.
Ik zit er namelijk al een tijdje over te denken om iemand met toeter te laten praten, maar mijn moeder verklaart me voor gek.
Want die gelooft er allemaal niet in, vandaar dat ik wil weten of er mensen zijn die dit gratis doen?

En hoe weet je dan of het geen 'oplicht(st)er' is?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 12:44

ik heb het bij monique gedaan en ik denk dat je aan de hand van al die boktverhalen je wel een beetje een conclussie kan trekken.

15 euro vind ikniet duur en die gok was ik bereid om te nemen en ben heel blij dat ik het gedaan heb, want het gaat al een stuk beter.

als jij gewoon eenvraag stuurt met wat je wilt weten en verder weinig tot niets aan info geeft overjezelf of je paard, dan kom je er vanzelf achter wat er wel enniet klopt.

IvysToeter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 12:48

Het kan bij mij eigenlijk niet beter gaan, want toeter is bijna een jaar geleden overleden.
Wil gewoon graag weten of hij het nu goed heeft, of hij pijn heeft gehad tijdens het overlijden, of hij mij nog bij hem heeft voelen zitten toen ik afscheid nam en hoe het precies komt dat hij overleden is.

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 13:22

gekke_koei schreef:
ik heb het bij monique gedaan en ik denk dat je aan de hand van al die boktverhalen je wel een beetje een conclussie kan trekken.

15 euro vind ikniet duur en die gok was ik bereid om te nemen en ben heel blij dat ik het gedaan heb, want het gaat al een stuk beter.

als jij gewoon eenvraag stuurt met wat je wilt weten en verder weinig tot niets aan info geeft overjezelf of je paard, dan kom je er vanzelf achter wat er wel enniet klopt.

Idd, monique wist dingen te vertellen die veel mensen in mijn omgeving nog niet eens van Patos weten. Voor mij is na het verslag van het gesprek met Patos bewezen dat er meer is tussen hemel en aarde, ik zou haar zeker aanraden. 15 euro vind ik een heel redelijke prijs voor het uitgebreide verslag dat je krijgt.

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 14:35

voor niks gaat de zon op...
je zou het kunnen proberen bij iemand die nog aan het oefenen is in consulten geven maar dan weet je ook niet of alles klopt.
Een goede communicator gaat het echt niet zomaar gratis doen omdat jou moeder er niet in gelooft, het kost ze een hoop energie en tijd en waarom zou je daar niet gewoon voor betalen?

_Nancy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 14:41

Wat is nou 15 euro als je misschien zoveel antwoorden kunt krijgen? Tuurlijk weet je nooit helemaal zeker of het allemaal klopt wat je te horen krijgt, maar als je het niet probeert weet je het nooit. Ik zou er graag wat geld voor over hebben als ik jou was, want ik denk niet dat er mensen zijn die het gratis doen, er gaat voor hen toch ook veel tijd en moeite inzitten.

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 14:45

IvysToeter schreef:
Het kan bij mij eigenlijk niet beter gaan, want toeter is bijna een jaar geleden overleden.
Wil gewoon graag weten of hij het nu goed heeft, of hij pijn heeft gehad tijdens het overlijden, of hij mij nog bij hem heeft voelen zitten toen ik afscheid nam en hoe het precies komt dat hij overleden is.

Alleen als ik het goed heb, doet monique geen gesprekken met overleden dieren. Kijk anders even op www.praktijkparcival.nl

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 14:54

Zo'n gesprek is heel vermoeiend en kan emotioneel ook heel zwaar zijn, dus ik vind voor zo'n inspanning een bedrag van zeggen en schrijven 10 á 15 euro niet veel. Plus dat je er uiteindelijk (in heel veel van de gevallen) veel aan hebt gehad en dat dat wsl weer meer dan 15 euro waard is. Voor niets gaat de zon op

Ik heb het eerste consult met Tess bij DePennyBitch laten doen, zéér tevreden over. Helaas is zij gestopt.

Tweede consult met Spike heb ik laten doen bij vera, ook zéér tevreden over. Beiden zijn dingen te weten gekomen die alleen ik en mijn pony hadden kunnen weten, en dat voor een luttele 10 euro!

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 15:06

Monique doet alleen gesprekken met probleempaarden. De kosten zijn tegenwoordig 30 euro. Zij kan en wil je wel verwijzen naar leerlingen van haar. Misschien is dat een optie?