Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

elanor schreef:Ik neem aan dat je hier beugelriemen bedoeld?

. Alleen daar ben ik niet tevreden over.. 
Famke_a4pje schreef:Hier heb ik 2 dagen terug ook een topic over geopend. Ik heb mijn kunstof zadel kaal gekocht en heb er uiteindelijk toch maar leren beugelriemen bij gekocht. Door leer slijt het kunstof wel sneller, daarom ga ik ze ook onder het zweetblad dragen. Ik heb er wel beugels van kunstof bij gekocht.
Haffiej_gurl schreef:Famke_a4pje schreef:Hier heb ik 2 dagen terug ook een topic over geopend. Ik heb mijn kunstof zadel kaal gekocht en heb er uiteindelijk toch maar leren beugelriemen bij gekocht. Door leer slijt het kunstof wel sneller, daarom ga ik ze ook onder het zweetblad dragen. Ik heb er wel beugels van kunstof bij gekocht.
Ik heb ze er idd ook onder![]()
Want ik kreeg er plekken van bij mijn knie
germie schreef:En slijt dan de boel onder het zweetblad niet sneller? Ik heb namelijk een eenvoudig kunststofzadel op het oog om m'n paard mee in te rijden (van Global). (moet wel passen natuurlijk, maar lijkt zo op het oog niet verkeerd te liggen). Hier zit wel een 'gaatje' om je beugels onder het zweetblad door te doen. Maar zelf hou ik er niet zo van, ik vind het prettiger op het zweetblad.
germie schreef:En slijt dan de boel onder het zweetblad niet sneller? Ik heb namelijk een eenvoudig kunststofzadel op het oog om m'n paard mee in te rijden (van Global). (moet wel passen natuurlijk, maar lijkt zo op het oog niet verkeerd te liggen). Hier zit wel een 'gaatje' om je beugels onder het zweetblad door te doen. Maar zelf hou ik er niet zo van, ik vind het prettiger op het zweetblad.
.
Kunststof beugelriemen heb ik op de Webbers na geen ervaringen mee
germie schreef:En die thorowgoodriemen? Die vind ik wat mooier dan de webbers. Zijn die goed?