Kür/proefje op je mp3?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Auky

Kür/proefje op je mp3?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 10:34

Ik weet niet of het hier hoort, maar ik probeer het maar hier

Aangezien we volgende week een nieuwjaarsdemonstratie moeten uitvoeren (in ons geval een kür op muziek) en ik het proefje nog hard moet oefenen, vroeg ik me af of er geen simpelere manier is dan iedere keer een voorlezer mee te nemen bij het oefenen.

Heeft iemand enig idee of het te realiseren valt om de proef tijdens het rijden af te spelen op je mp3speler?

Op mijn mp3 zit een voicerecorder, dus kan ik de proef dat direct op m'n mp3 opnemen of moet ik dit via een programma op mijn pc doen en het dan overzetten op de mp3speler?

Wie o wie kan mij helpen?

Evikes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 10:54

bij mij zit er ook een voicerecorder op mijn mp3 en ik neem het op via de mp3 zelf. Je moet in Menu (of Setup ofzo) naar Record gaan... Alé, zo gaat dat bij mij toch. Tis wel handig als je zo je proef kan leren .

Jackieboy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 11:49

als je een voicerecorder op je mp3 heb dan lijkt het me net zo handig om het meteen daar op te zette je moet dat alleen wel opletten dat je er niet door heen praat en dat je het geluid een beetje hard zet