ik heb de Petrie chaps met Ariat schoenen. De chaps blijven na intensief gebruik heel mooi en de schoenen zitten gewoon super lekker. Maar de schoenen en de chaps zijn ook beiden absoluut niet goedkoop.
Ik raad iig niet de harry horse aan. Zijn wel goedkoop maar ik heb ze nu een paar weken en ze zijn heel erg aan het afzakken. Ik heb jophurs van imperial riding eronder en die bevallen wel goed.
Ik heb van die leren chaps van Moutain Horse, bevallen erg goed. Je doet eerst een rits dicht, en daarna, over de rits nog een stuk, die je dan met klitteband vastmaakt.
Volgens de cijfertjes 3 en 4 zijn dit twee verschillende Ik zie geen verschil, vind ze allebei mooi Bij sommige plaatjes van gaiters lijken ze bol bij de overgang van wreef naar scheenbeen, alsof er lucht tussen zit. Deze lijken goed om het been te sluiten.
Dit zijn mijn chaps en schoenen. Normaal rij ik er alleen thuis mee. Maar als ik ook moet springen op concour, vind ik dit wel makkelijk. De chaps zijn van Rectoligne ( euro 115) en de schoenen zijn de safetyline van Derby (wat die kosten weet ik niet, heb ze gekregen) Zoals je ziet is de boog aan de hoge kant, maar daar heb ik zelf voor gekozen. De foto is helaas ook niet optimaal in kleur door het uitvergroten en oplichten. Misschien krijg je zo een idee.
Ik heb Chaps van ruitersportzaak Kerkheart. ze worden helemaal op maat in Italie gemaakt. echt super dingen al is de besteltijd 10 weken Je ziet ook echt niet het verschil van vaste en chaps bij deze
ik heb chaps van petrie. 80,- mooi sterk en glad leer. rist aan de achterkant met elastiek. alleen niet echt een hog boog. heb je maar weinig onderhoud aan en lijkt bij elke zwarte jodphur wel een laars. (lijkt op die chaps van dat plaatje van Lilly97, aleen dan niet zo hoge boog, voor de rest lijkt die er super veel op)
Ik heb chaps van Tredstep. Ze lijken niet op laarzen maar zitten wel heel mooi strak om je benen. Ik heb ze nu al een aantal jaartjes en ze blijven goed, gaan ook niet afzakken of uitrekken, heb alleen de drukknoopjes moeten vervangen...