Ervaringen met heuprijbroeken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

smurf1988

Ervaringen met heuprijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 22:39

Hoi,
Ik heb sinds kort een insuline pomp voor mijn suikerziekte... Ik heb dus 24 uur per dag een naald in mn buik... En mijn rijbroek drukt daar precies op... Heel pijnlijk... Ik rij dus steeds met een spijkerbroek, maar dat is ook niet alles
En ik ben bijna jarige en zou dan al een nieuwe rijbroek krijgen, maar ik wil dus graag een heuprijkbroek...
Iemand ervaring mee?
En zitten ze veel anders dan een normale rijbroek?

Sily

Re: Ervaringen met heuprijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:12

Zitten verder normaal, zijn alleen wat lager maar ook weer niet zo laag als de superlage spijkerbroeken die je kan kopen.

Ik zou er gewoon 1 aanpassen als ik jou was, de 1 vind ze zalig zitten, de ander niet.

Imitador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:21

Ik vind ze ook lekker zitten, maar als er erg veel rek in zit gaan ze wel wat afzakken. Dan ga je opstijgen en dan zit je kruis zo laag, dat je niet kunt zitten Moet je eerst je broek ophijsen voordat je met je kont echt in het zadel kan zitten Een een hele hoge bandplooi dan? Misschien vind je ze niet mooi, maar wel lekker warm en ik denk ook dat het fijner is dan ene heupbroek...

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:25

ik heb er ook.. ik vind ze goed zitten.. ik heb het niet op hoge broeken *ook niet spijkerbroeken* op de een of andere manier krijg ik daar buikpijn van.. maar ik vind ze goed zitten!

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 01:30

ik heb er geen ervaringen mee ik heb altijd hoge broeken.
sterkte ermee

smurf1988

Re: Ervaringen met heuprijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 03:04

naja ga morgen wel gewoon naar Divozo, sleur wel wat broeken uit het rek...
Zal de hoogzittende niet overslaan
Is misschien ook nog een goed idee
weltrusten