Philip/Filip/Pierre Du Tré, wat is dit voor iemand?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Philip/Filip/Pierre Du Tré, wat is dit voor iemand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 18:34

Onze pony staat te koop op marktplaats en hij reageerde erop, nu heb ik al diverse advertentie's met niet al te beste pony's van hem te koop zien staan en hem dus terug gemaild dat onze pony absoluut niet aan een handelaar verkocht werd en dat 650,- een belachelijk bod was (pony heeft papieren en is M1 startgerechtigd).

Waarop hij terug maild dat hij geen handelaar is maar een africhtingsstal, fokkerij en privé manege en meneer kocht maandelijks pony's in nederland voor dit bedrag.
Ook nog een of andere rare opmerking dat we onze buchpony (belgische uitdrukking?) dan maar zelf hielden.

Heb hem terug gemaild dat het een lekkere professionele stal zal zijn als hij zo reageerd.

Weer terug gekregen dat ik er geen weet van had hoe professioneel hij was en hij had wel 4 goedgekeurde dekhengsten die ieder jaar mee lopen in Mechelen met de jumping. En dan nog de volgende quote

Citaat:
Wat kan u zoal bewijzen behalve dan een grote bek opzetten zoals de meeste
Hollanders ....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 18:36

Lekker laten l*llen en wachten op een serieus bod...

figora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 18:38

Is een handelaar uit Antwerpen. Verkoopt al jaren paarden en pony's, heb al verschillende verhalen over hem gehoord, smoesjes etc. Ik snap niet waarom hij niet gewoon eerlijk toe geeft dat hij handelt... lijkt mij niet zo veel mis mee maar oke.
Een vriendin van me heeft er eens een paard gekocht, was een leuk paardje als ik me goed herinner. Maar inderdaad hij doet een laag bod maar goed er zijn mensen die daar mee accoord gaan en denken weg=weg.

Kyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 18:55

Zou me er niet mee in laten als ik jou was. Heb een paar persoonlijke ervaringen van mensen gehoord en dat was echt niet best.

Cars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:36

Allejandro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 22:33

Ja idd,

shan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:05

heb je een pm gestuurd.