Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:nu hebben we hem voor 600 verkocht aan de slacht via een handelaar waar ik ook les rij.
Sugarmiss schreef:Triest verhaal, maar zelf ben je ook niet al te intelligent bezig geweest:Citaat:nu hebben we hem voor 600 verkocht aan de slacht
via een handelaar waar ik ook les rij.
Dit is dus wel het domste wat je kunt doen.
Sugarmiss schreef:Triest verhaal, maar zelf ben je ook niet al te intelligent bezig geweest:
[
Ik denk dat het inderdaad van jezelf ook niet echt slim is geweest...maarja goed ik denk dat je er nu niet veel meer aan kunt doen...Misschien contact zoeken met de mensen die hem nu te koop hebben gezet?
[/quote]
Rupsje schreef:Van een handelaar kun je wel bedenken dat ze hem voor meer geld proberen door te verkopen eigenlijk. Als je je paard toch zo nodig moet slachten, breng hem dan zelf naar de slacht, en vraag daarna of je een been of stuk staart of oor (ja.. klinkt heel akelig) mag zien van je paard, zodat je ook zeker weer DAT hij geslacht is, en niet is doorverkocht.
Citaat:nee dit is inderdaad erg.. Welk paard is t dan op marktplaats.. ?
fluffymeis schreef:en ik heb hem bij de amev verzekerd..
fluffymeis schreef:Rupsje schreef:Van een handelaar kun je wel bedenken dat ze hem voor meer geld proberen door te verkopen eigenlijk. Als je je paard toch zo nodig moet slachten, breng hem dan zelf naar de slacht, en vraag daarna of je een been of stuk staart of oor (ja.. klinkt heel akelig) mag zien van je paard, zodat je ook zeker weer DAT hij geslacht is, en niet is doorverkocht.
de handelaar had ons gezegt dat ze er op stond dat hij geslacht moest worden. ook zei ze dat ze hem er nota bene zelf zou brengen. toen ze belde of we accoord gingen met de slachter die hem gelijk mee zou nemen en de volgende dag zou slachten
ik moet nu nog 2000 aan de handelaar betalen maar ik verrek het nu.
ze geeft alleen zulke goeie les dus ik ben bang dat ik het wel zal moeten betalen en om er te kunnen blijven lessen.
of moet ik haar weigeren te betalen en gewoon niet meer op les komen.
QuijoSavan schreef:fluffymeis schreef:en ik heb hem bij de amev verzekerd..
Dan had je hem zelf naar slachthuis kunnen brengen en weet je meer zekerheid.
Talietjuh schreef:weet je waar het paard nu gestald staat?