Frontriem opsturen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

KayC

Frontriem opsturen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 12:30

Ik weet niet zeker of het hier hoort, anders mijn excuses.

Ik vraag me af hoe ik een frontriem moet opsturen? Gewoon in een envelop in de rode brievenbus, met een postzegel? Of moet ik naar het postkantoor?

aafje87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 12:33

gewoon in de rode brievenbus met postzegel(uiteraard in envlope )
Als je niet weet hoeveel er op moet kan je even langs het postkantoor gaan, als je thuis een keukenweegschaal hebt kan je hem daar opleggen kijken hoeveel hij weegt en op http://www.tpgpost.nl/voorthuis/post_ve ... erland.jsp kijken hoeveel je moet frankeren!

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 12:37

Maar als ik nou geen postzegels heb? Kan ik dan niet even langs het postkantoor? En daar dan 1,56 betalen (dat moet ik betalen dacht ik) en dan plakken zij ze voor mij? Want dat deden ze laatst wel een keer dacht ik

aafje87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 12:42

DjunDjun schreef:
Maar als ik nou geen postzegels heb? Kan ik dan niet even langs het postkantoor? En daar dan 1,56 betalen (dat moet ik betalen dacht ik) en dan plakken zij ze voor mij? Want dat deden ze laatst wel een keer dacht ik

Uiteraard kan dat, ik heb zelf alleen zo'n 100 postzegel rol dus doe het zelf.
Maar je kan gewoon naar het postkantoor, vragen om een postzegel voor de brief en de frontriem laten verzenden!

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 12:48

aafje87 schreef:
DjunDjun schreef:

Uiteraard kan dat, ik heb zelf alleen zo'n 100 postzegel rol dus doe het zelf.
Maar je kan gewoon naar het postkantoor, vragen om een postzegel voor de brief en de frontriem laten verzenden!

Oke heel erg bedankt!