Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Japke_Z schreef:vivanes schreef:Anders maak je er drie aparte boxen van?
weet je wat dat kost????? wij laten drie nieuwe boxen zetten, goedkoopste mogelijkheid, zo veel mogelijk doe-het-zelfen: drie en een half duizend pleuries!!! Dat heeft nou eenmaal niet iedereen zo voor het grijpen!
Maar is het echt niet mogelijk om er een goede deur oid in te zetten? Anders zorgen dat ze er geen lange uren in staan en zorgen dat ze niet met een been over het ketting kunnen komen. Ze zullen er echt niet dood aan gaan, maar een box is prettiger voor ze.....
) zodat het touw nooit in een boogje kan hangen. Dat lijkt me al wat veiliger. Japke_Z schreef:weet je wat dat kost????? wij laten drie nieuwe boxen zetten, goedkoopste mogelijkheid,

Niezzz schreef:Ik vind het zelf niet zo heel erg ernstig ik ken nog wel een paar paarden zie vastgebonden staan. Als het niet anders kan. Ze slapen snachts toch dan gaan ze echt een een halve marahton lopen?! En ze raken er vast wel aangewend
dutske schreef:de enige oplossing is dus aanbinden
ieder paard heeft een ketting van 1 meter lang, stro om op te liggen, en kan ruim heen en weer bewegen (er zijn dus geen stand wanden aanwezig
de oudste merrie staat aan de ene kant, de andere 2 langs de andere kant.
ze kunnen elkaar dus niet platdrukken.
ze staan er van savonds een uur of 6 tot smorgens een uur of 9 in.
wat vinden jullie hiervan, zou het jullie keuze zijn in deze situatie?
Zelfs 'goed voer en een warme stal' is al helemaal foút.
Niezzz schreef:Ik vind het zelf niet zo heel erg ernstig ik ken nog wel een paar paarden zie vastgebonden staan. Als het niet anders kan.
Ze slapen snachts toch dan gaan ze echt een een halve marahton lopen?! En ze raken er vast wel aangewend
dutske schreef:dan vind je het ook niet kunnen om een paar snachts op stal te zetten, kunnen ze ook nauwelijks bewegen!?