petri of Derby

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

united100

petri of Derby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 17:52

Wie kan mij vertellen wat de voordelen aan de verschillende laarzen zijn. En welk type jullie hebben??

groetjes

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 17:53

Ik heb de Petrie, volgens mij zitten er niet echte voor en nadelen aan Petrie en Derby.. Je hebt van beide gewoon verschillenden types.. Ik heb de standaard, van rundsleder. Dit is wat stugger dan kalfsleder, maar gaat langer mee. Het is een super fijne laars Ik ga dus voor Petrie

ludiekje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 17:53

ik heb geen van beiden... ik heb cavallo's en die vind ik super zitten

maar ik vind de derby mooier inzakken dan de petrie maar dat hangt ook van het model af denk ik

NoTrouble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 18:14

petrie! maar dan moet je niet de goedkoopste nemen, want dat zijn *afvalresten* van de andere rijlaarzen. dus dat zou ik niet doen.
ik zou dan een spreciaal dressuur of spring type kiezen als ik jou was. (ik->anky grand prix)

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 18:18

afvalresten?? echt niet?? Daar lijkt me dus echt helemaal niks van waar :S En hoezo zou je een speciaal spring of dressuurtype kiezen? Misschien springt en dressuurt ze wel. Nouja Die goedkoopste laarzen zijn gewoon van coatingleer.. Dat is een dun laagje leer, maar dat bladerd.. De goedkoopste van Petrie is model perfect. Die zijn eigenlijk alleen geschikt voor 1x in de week een les ofzo Als je veelzijdig rijd, dan lijkt mij van Petrie de Standaard een goede laars qua prijs kwaliteit verhouding.