Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Je ziet vaker dat een Shet altijd buiten staat dan binnen. Eigenlijk kan een goed gezond paard goed buiten staan hoor. Is juist wel lekker voor ze.l In het wild gingen paarden in een koude winter ook niet even naar binnen

Mijn haflinger staat vrijwel altijd binnen, hij vind het vreselijk om in de zeikende regen bijvoorbeeld buiten te staan
Kyona schreef:Zijn er wel bomen om te schuilen? Vind zelf dat ze wel een soort schuilplekje nodig hebben voor als het echt slecht weer is (veel regen). Informeer anders eens naar de mogelijkheden. Bijv. een container mag vaak weer wel (omdat je die makkelijk kan verplaatsen). Dan hebben ze toch iets om in te schuilen...

Dan geef ik ze toch liever een schuilplek
sannaa schreef:ik ben het met jullie eens; een schuilstal IS beter. Maar mijn pony, had ten alle tijden een schuilstal en aan sporen in sneeuw en modder kon ik zien dat ze er nooit in had gestaan dus ... hoe verklaar je dát dan? Tuurlijk, ze de keus laten binnen te staan is altijd ideaal maar ja, het kan niet altijd. Ik zou proberen een zeecontainer te laten plaatsen, dat is vaak wel mogelijk, zo niet.... geen ramp. Ook in de volle zon niet hoor! Wij laten paarden misschien soms te weinig echt paard zijn. Afgezien van wat ideaal is.