wie heeft er ook een arabier voor de sulky?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

bolletje

wie heeft er ook een arabier voor de sulky?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 16:36

Ben eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die hun arabier voor een sulky hebben krijg de meine donderdag, mijn merrie heeft een o beentje we mogen haar rijden max een uurtje maar fietsen doen we ook veel ze houd echt van hard draven we zijn haar toen gaan beleren voor de lange lijnen ze is echt makkelijk schrikt nergens van en is getraind met halster nooit bit ingehad, ze staat als je al trekt met je pinkies al stil vandoor gaan doet ze niet ook al gaat de rest en intresse in andere paarden heb ze ook niet, nu maak ik wel een rugleuning aan me zitje vast, zodat ik niet in de teugels hang. Het moet zon ligt mogelijk karretje zijn vandaar een geveerde sulky van de baan.
Nu mijn vraag wie heeft er een arabier voor de kar of een ander ras en foto s ervan voor de sulky. Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet.

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 17:11

Kun je ook ABN schrijven en punten, komma's en hoofdletters gebruiken? Je post is nu zo goed als onleesbaar.

Verder kun je dit beter op UZ vragen.

Belker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 18:37

Idd. Graag ABN gebruiken. Hier gaat een slotje op.
Mocht je je vraag nogmaals willen stellen dan graag met punten, komma's en hoofdletters en op het forum Uit het zadel (UZ)!