Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
), beide in de houder vanochtend allebei weg.
. Heb haar daarna maar gelijk blij gemaakt met een echte kersenlikit.kris_ schreef:Misschien doe je er goed aan om de lik it houder aan te schaffen. Volgens mij kunnen ze er dan niet meer aan bijten door de plastiek houder en doordat het hangt te bengelen. (niet tegen muur hangen maar midden in de stal)

IvysToeter schreef:kris_ schreef:Misschien doe je er goed aan om de lik it houder aan te schaffen. Volgens mij kunnen ze er dan niet meer aan bijten door de plastiek houder en doordat het hangt te bengelen. (niet tegen muur hangen maar midden in de stal)
We hebben zo'n houder, maar hij kan niet middenin de stal hangen.
Al zou dat kunnen, dan deed ik het niet dat is namelijk een beetje banketstaaf voor de andere 3 stalgenoten..![]()
En ik denk eigenlijk ook dat wobbe er ook wel in slaagd om erin te bijten ookal hangt hij in de houder.
Ik zal hem wel weer proberen aan de zijkant van de stal te hangen, moet alleen even vragen aan mijn moeder of ze dat erg vind.
Haar fjord gaat namelijk tegen het touw aan staan schuren en die houd dan geen staart meer over.

. La Vie heeft er nu ook een en die moet nog even snappen hoe het werkt. Saturday heeft er een in 2 of 3 dagen op..
horsewisper schreef:hymalaia zijn zoutblokken, maar die hebben ze ook nodig.
Jack likt hem in 3 weken op, Als hij schraapt weet hij dat ik hem weg haal. Die dingen zijn bij hyporama trouwenbs maar 2,55 hier waren ze 6 euro dus zo duur vond ik ze niet
Poulain schreef:Die van mij vindt het helemaal niet lekker. Hij sabbelt liever aan zijn zoutblok!!!